Hoi,
Een deze weken wil ik een kinderstoel gaan aanschaffen. Het liefst een houten. Nu zag ik er eentje bij kruitvat staan voor niet duur. Zijn er mensen met ervaring, neg en positief met deze stoel?
Wij willen gaan rapleyen. Nu zag ik dat er bij het plankje voor deze stoel geen opstaand randje zit. Is dit wel handig, valt er dan niet sneller iets (bordje, eten) vanaf?
Zelfde vraag voor de houten Prenatal meegroeistoel (die nu voor 54 euro in de aanb. is).
Groetjes,
Elise
Wij hebben de kinderstoel van de Kruidvat en ik ben er heel tevreden mee er zit een klein opstaand randje op het plateau maar Yeline heeft er nog geen bord of zo vanaf geschoven. Wij rapleyen ook alleen maar
@chantal!! wrote:
Wij hebben de kinderstoel van de Kruidvat en ik ben er heel tevreden mee er zit een klein opstaand randje op het plateau maar Yeline heeft er nog geen bord of zo vanaf geschoven. Wij rapleyen ook alleen maar![]()
ben het helemaal hiermee eens. Top stoel :thumbup:
Kan daar ook een gewone verkleiner in?
En hij is niet inklapbaar denk ik he?
niet inklap baar en er past een gewone verkleiner in
mijn ouders hebben de stoel van de kruidvat voor als Lynn daar is en ik ben er niet zo tevreden over.
We hebben er een zitverkleiner in, maar op de ene of andere manier zakt Lynn altijd onderuit…
In onze eigen stoel die we thuis hebben staan hebben we dat probleem helemaal niet.
voor onze kindjes 2,5 en 1 jaar heb ik allebei de prenatal stoel en ze doen het er allebei heel goed in bij de oudste is het plankje eraf zodat je hem beter aan tafel kunt schuiven. bij de jongste zit er een verkleiner in en dat gaat helemaal goed!
Wij zijn er hier ook heel tevreden over. Ze hebben er allebei een. Hier gaan de borden er overigens wel af, maar dat heeft niks met het randje te maken. Die wordt er heel bewust af gegooid als ze het niet met me eens is. :mrgreen:
Hier een tevreden Prenatal meegroeistoelgebruiker. Er zit wel iets van een randje op, en dat doet het prima, behalve natuurlijk voor het ‘ik lust het niet en dus gooi ik het op de grond, kijk daar is de kat ik gooi het op de grond.’ Gelukkig zijn we wat dat betreft over het ergste heen.
Hier Kruidvat, gebruik hem zelf nog niet maar mijn zus heeft er een voor mijn neefje en ik vind het een superstoel en ook nog voor een leuk prijsje!!