ervaring met kledingzakken die je vacuum kunt zuigen

Heeft iemand van die kledingzakken die je vacuum kunt zuigen? Waar heb je ze vandaan en werken ze echt? Lijkt mij ideaal, weet dat de blokker ze verkoopt en nog wat van dat soort winkels… maar gaan ze snel stuk? Kan op internet wel wat vinden, maar vroeg me af of er hier ook mensen waren die ze gebruiken en of je er tevreden mee bent…!



We gaan onze slaapkamer aanpakken maar vanwege wat verbouwingen moeten we de inhoud van onze slaapkamerkast behoorlijk lang ergens anders opslaan. Nu zit er behoorlijk wat kleding in :mrgreen: maar ook overbodige dingen zoals extra handdoeken, dekbedden etc die best groot blijven… lijkt me handig om dat wat compacter op te slaan.



Alvast bedankt :wink:

waardeloos, wel voor tijdelik gebruik, maar na ene jaar zit er weer behoorlik wat lucht in

@konijn wrote:

waardeloos, wel voor tijdelik gebruik, maar na ene jaar zit er weer behoorlik wat lucht in






Hhahaha! Ik wilde precies hetzelfde typen



Ik heb ze in verschillende kwaliteiten gehad en het was allemaal 3x niks :thumbdown: Na 6-8weken maximaal begonnen ze zich al weer vol lucht ze zuigen (terwijl de spullen in koffers en in dozen lagen en dus echt niet lek konden prikken)

Voor kortdurend vind ik het superdingen (ik had ze mee op vakantie, er pastte opeens veel meer in de auto ;))

Langdurig zou ik niet weten.

Ik heb ze bij de marskramer gekocht (geen idee welk merk), en het tweede deel van ons dekbed zit er in. Een enorm pakket normaal gesproken, maar nu lekker plat.

Wij gebruiken dat deel nooit eigenlijk, veel te warm zo’n dubbel dekbed. Hij blijft eigenlijk heel goed vacuum.

Ook extr eenpersoonsdekbedden hebben we erin, en gaat ook prima. Je moet er alleen niet mee gooien, haha. Met verhuizen dachten ze ze even van de trap naar beneden te gooien, dan scheuren ze.

Ik had vacuumzakken voor een dakkoffer en die waren echt super. Helaas niet meer te verkrijgen en tijdens de verbouwing beschadigd. Voor de vakantie had ik die van Blokker en die zijn echt van mindere kwaliteit…

ik ga maar eens kijken hoeveel ze kosten, het is voor tijdelijk gebruik dus wat dat betreft moet het dus wel werken…



bedankt voor de reacties!!

Bij de action kosten ze bijna niks.

Ik heb ze nu een paar week, en ze houden zich tot nu toe prima, maar hoe dat op lange termijn is weet ik dus niet :think:

@mamy wrote:

Voor kortdurend vind ik het superdingen (ik had ze mee op vakantie, er pastte opeens veel meer in de auto ;))

Langdurig zou ik niet weten.




Hier net zo, zelfde vakantie :mrgreen:



Ebn beviel idd prima !!!



Op lange termijn , ik denk dat je dan bedoelt regelmatig gebruik van de zakken, weet ik het eigenlijk niet. Het lijkt me dat het dicht bevestigings systeem dat niet lang houd, … maar dat is een gok.

Hier ook waardeloos! Hadden er een stel, van de Blokker of Marskramer en van die van een tv reclame.



Allemaal vulden ze zich met lucht. Midden in de nacht opgeschrikt omdat de kast bekant uit de voegen knalde.

Vind ze ook maar niks… Blijft een onhandige vorm pakket en echt lang voor er weer lucht in liep duurde het nou ook weer niet.



(maarre, bevallen zie ik?? gefeliciteerd!)