Ik was aan het zoeken naar geboortekaartjes en nu kwam ik op geboortepost.nl uit en nu ik vraag me af of iemand daar de kaartjes besteld heeft gehad en hoe de kwaliteit is?
:thumbup:
Ik was zeer te spreken over de kwaliteit. Ik heb eerst een proefkaartje besteld en daar krijg je 2 soorten papier van.
Aan de hand daarvan heb ik degene gekozen waarbij het ontwerp het beste tot zijn recht kwam.
Ik heb ook de kaarten via de site verzonden, gewoon de adres gegevens van iedereen die een kaart kreeg daar ingevoerd aangevinkt welke kaartsoort en toen ze eenmaal was geboren, 1 druk op de knop en de kaarten werden verstuurd. Binnen 2 dagen was bij iedereen het geboortekaartje binnen en heb nog een pakketje kaarten naar mijn huisadres laten versturen voor degene die ik misschien zou zijn vergeten.
Bij een volgend kindje zou ik het weer zo doen, lekker makkelijk :thumbup:
sluit me bij de vorige spreekster aan! Op kaartje van M.erle alleen maar leuke reacties gehad en nu staan er alweer 2 kaartjes klaar (jongens/meisjeskaartje)
We hebben nu wel een iets grotere variant en ze zijn t.o.v. 2007 iets duurder, maar nog steeds veel goedkoper dan andere sites. En dat verzenden vind ik (en vooral mijn man) zooo handig!
hier haar kaartje:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1317272#1317272
Heel tevreden over! Ik heb zelf een kaartje ontworpen en van te voren de proefdruk op twee soorten papier laten toezenden. Vond de ene papiersoort wat goedkoop lijken ( de glanzende ), we zijn dus voor die andere gegaan. Kaartjes zijn erg snel bezorgd :thumbup:
Haha dit trekt mij dus ook over de streep. Had vorige keer via poobies besteld en dit is zoooo veel goedkoper!! Ik ga meteen aan de slag!
@Vlinder83 wrote:
Heel tevreden over! Ik heb zelf een kaartje ontworpen en van te voren de proefdruk op twee soorten papier laten toezenden. Vond de ene papiersoort wat goedkoop lijken ( de glanzende ), we zijn dus voor die andere gegaan. Kaartjes zijn erg snel bezorgd :thumbup:
De vorige keer was mat bij ons mooier, nu glans!
@Affie wrote:
Haha dit trekt mij dus ook over de streep. Had vorige keer via poobies besteld en dit is zoooo veel goedkoper!! Ik ga meteen aan de slag!
ja leuk Affie! Ze hebben ook echt leuke randen enzo voor de binnenkant!
thx voor jullie reacties meiden.
Ik wil graag een proefdruk laten maken en zie nu dat er in de prenataldoos een kortingsbon heeft gezeten, die heb ik weggegooid :wall:
Heeft iemand de / een code voor me zodat ik hem met korting aan kan vragen?