ervaring met draaien van de baby?

Tutte, dikke :-* meid. Weet hoe je je voelt. Laatste loodjes…

Dankje lieverd!! Dikke zoen terug! Idd even doorzetten nog!

(Je kunt me natuurlijk altijd een beetje opbeuren door te vertellen hoe het met die heerlijke drie van jou gaat :wink: )

Top hoor, ben verliefder op nr3 dan ik ooit op die andere twee ben geweest. Dus het is het meer dan waard!

En meneer heeft weer honger :wink:

Nou de kleine Tutte lag vandaag nog steeds overdwars…

Morgen gaan ze de versiepoging proberen, gelukkig was mijn vorige ks geen contra-indicatie en gebruiken ze in het MCL geen weeenremmers :dance:

Verder zei de gyn dat er nog nooit iemand geklaagd had dat het echt pijn deed, maar meer vervelend was.

Dus ze heeft me goed gerust gesteld en nu maar hopen dat de kleine meewerkt…Duimen jullie voor ons morgen om ong. 10:30 ???

Doen we!

Probeer zo ontspannen mogelijk te blijven (is wel iets makkelijker getypt dan gedaan :wink: ) maar dat werkt het beste.

En als ze zo blijft liggen dan belooft dat wat voor de toekomst met dit dwarse dametje :mrgreen:

Hoi!

Hoe is het vanmorgen verlopen?!

Hoi Tutte, ik las bij de maart-mama’s dat ze nu goed ligt :dance: .

Fijn hoor! Heeft ze het uit zichzelf gedaan of is het door de draaipoging gekomen?

Ik hoop dat je laatste loodjes ietsje minder zwaar worden nu :-*

Hihi zou net gaan posten hierzo!!

Ja het is gelukt!! dankzij de versie ligt onze kleine nu goed!!

ben zooooo blij!!

Alles viel me al met al mee…t lastigste was t ontspannen.

Zo nu en dan dacht ik weer, loslaten, loslaten :mrgreen: (goeie tip annemarie!! thx)

Zag er wel gek uit, mijn hele buik werd zowat platgedrukt, dus ik vragen: doet dit de kleine geen pijn?? Nee hoor, die zit lekker in dr zwembadje, jij hebt er meer last van!

Oh ga dan maar lekker door, want met mij gaat t ook wel goed, hihi!

Dokter dacht eerst dat ze nog niet ver genoeg gedraaid was, maar op de echo bleek ze nu keurig met dr hoofdje naar beneden te liggen!

Heb nu een beetje een beurs gevoel, net of ik met mijn buik ergens tegenaangelopen ben, maar verder? Geen centje pijn! Buik voelt ook anders trouwens, wel fijner nu…voelt als iets meer lucht.

Goh ben zo blij!! Nou mag ze van mij gaan indalen!!

We hebben er vanavond maar een gebakje op genomen!

Dikke zoen voor jullie! Mede dankzij jullie verhalen én moed vw de stuitbevallingen, ging ik er vandaag rustig heen en TIS GELUKT!!

Wow!!

Wat een goed nieuws zeg!! :thumbup: Wat zal dat een goed gevoel geven! Ik ben heel blij voor je.

En nu maar lekker indalen en goed vast blijven liggen!

Op naar de bevalling!

Tutte wat een goed nieuws dat je beeb gedraaid is!!

ik kan me je opluchting heel goed voorstellen want ik kan me mijn opluchting van toen nog goed voor de geest halen!

En nu inderdaad gauw indalen, dan kan hij/zij geen kant meer op.

alvast een fijne bevalling gewenst!