Ervaring met Beter/Slim Belly?

Ik ben sinds augustus bezig met afvallen, ik heb er nu 16 kg af. Nu zag ik een advertentie van een sportschool in de buurt over Beter/ Slim Belly.



Dit houdt in dat je drie keer in de week 40 minuten gaat sporten met een warmtegordel om je buik. Dit doe je vier weken lang. Na die vier weken moet je voornamelijk om je buik zijn afgevallen, je schijnt er heel veel centimeters mee te kunnen verliezen en 1-2 kledingmaten. Het afvallen gaat best goed bij mij, maar mijn buik blijft een probleemgebied. Dus nu denk ik er over na om zoiets te gaan proberen.



Wie van jullie heeft hier ervaring mee? Val je werkelijk zoveel af rond je buik?

Was het de moeite waard of kun je net zo goed normaal sporten?

Ja ik! Ik ben 6 cm kwijt in 4 weken.

Ik werk op een sportschool, ik heb hier een kinderopvang) en ik mag de Better Belly gratis testen.

Bij ons hebben nu 56 mensen het gedaan en het gemiddelde van deze mensen is 5,6 cm eraf. Er zijn leden bij die meer dan 10cm kwijt zijn maar die hadden in verhouding ook meer te verliezen :wink:



Je moet hierna wel iets aan beweging blijven doen als je dat voorheen niet deed, anders loop je het risico dat het er zo weer aan zit.



Ik ben dus iemand die normaal 3x per week sport/hardloopt maar de buik werd niet platter. Nu wel :thumbup:

Mijn vriendin is ook cm verloren, 2 kledingmaten kleiner enneuhhhh iets wat minder kilo’s maar goed :wink:

Ik ben al heel veel aan het bewegen en sporten en nog steeds bezig met afvallen, ik wil nog 10 kg kwijt. Ik ben al 16 kg afgevallen, dus al een paar kledingmaten kleiner. Maar mijn buik gaat gewoon niet snel. Hij is wel dunner dan eerst, maar het zou fijn zijn als er wat meer model in zou komen.

Ik heb na vanavond mijn 2e week erop zitten.



Het stomme is, dat als ik normaal wat lijn ik ongeveer 2 kilo per week afval, en met de better belly ben ik nog geen gram verloren (en ik lijn er ook bij).



Ook mijn buikje zie ik weinig aan.



Nu ben ik 1.66 en weeg 61 kilo, dus het is alleen zo dat ik mijn kleine buikje weg wil en mijn taille terug na 2 bevallingen.



Ik ga nog 2 weken door dus dan weet ik hoe het uiteindelijk word.

Maar nu helaas nog geen verschil.

Alleen mijn ring zit losser…



3 keer sporten is natuurlijk sowieso goed, sowieso ga ik 1 keer per week (X-CO). Dat heb ik nu even 4 weken stil staan.

Na deze 4 weken wil ik weer 1 keer X-CO gaan doen en 1 keer de Better Belly.

Met de Better Belly val ik ook in kilo’s niet af maar wel in centimeters.

Mijn benen worden wel flink gespierder en strakker dus daar zitten 'm de kilo’s in. (Spieren zijn zwaarder dan vet)

hmm jippie jij gaat echt lekker he met afvallen :-* ik heb het idd ook gelezen en ken iemand die het heeft gedaan met hele goede resultaten



(nu is ze weer zwanger dus weer bolle buik :mrgreen: )



het lijkt me ook wel wat :shifty:

Gaan we met zijn tweetjes, toch? :-*

Jajaja ik heb er ervaring mee… 17cm in 4wk tijd… 9cm onder de navel en 8 boven de navel…zeker een aanrader, ik wil over een tijdje nog een keer gaan doen!

mijn schoonzusje doet dit niet maar doet zelf van dat vershoudfolie rondom haar buik. Afgelopen week 4 keer gesport, morgen gaat ze weer meten…

Vershoudfolie? Ik ben benieuwd want dat is natuurlijk een goedkoop malternatief.

Ik lees op internet wel verschillende verhalen over dat ding dus ik ben benieuwd of het ook echt helpt. Ik ben nl. ook bezig met afvallen en mijn buik lijkt ook na 3,5 jaar nog steeds zwanger dus als dit werkt ben ik er wel voor te porren…

ja precies vershoudfolie. En ze zweet als een gek daardoor… morgen hoor ik het…

Cariska Vershoudfolie om je buik lijkt mij niet werken… :roll: :slight_smile: Het gaat namelijk niet om het zweten, maar de band om je buik zendt infrarode straling uit. Dit verwarmt je huid en vet in je buik op een dieper niveau, daardoor wordt de doorbloeding gestimuleerd en verbrandt je meer calorieen in je buikregio. En daardoor zou je daar centimeters afvallen. Als je folie om je buik doet, zweet je alleen maar.

tja ik heb het ook niet bedacht, maar vond het wel grappig om te zien hoeveel ze zweet. Ik wacht het gewoon ff af haha

@Jippie wrote:

Cariska Vershoudfolie om je buik lijkt mij niet werken… :roll: :slight_smile: Het gaat namelijk niet om het zweten, maar de band om je buik zendt infrarode straling uit. Dit verwarmt je huid en vet in je buik op een dieper niveau, daardoor wordt de doorbloeding gestimuleerd en verbrandt je meer calorieen in je buikregio. En daardoor zou je daar centimeters afvallen. Als je folie om je buik doet, zweet je alleen maar.




Maar toch,als je folie om je buik doet en gaat hardlopen,dan houdt je buik beter zijn warmte vast en zul je toch plaatselijk meer verbranden.

Het gaat er namelijk ook om dat je buik als enige een koudere zone houdt tijdens sporten en dus op je buiuk het minste vet verbrandt.

Maar dan zou je ook van die warmte-pleisters kunnen gebruiken, die voor spierpijn en gewrichten bedoeld zijn. :roll:

@roosje83 wrote:

hmm jippie jij gaat echt lekker he met afvallen :-* ik heb het idd ook gelezen en ken iemand die het heeft gedaan met hele goede resultaten



(nu is ze weer zwanger dus weer bolle buik :mrgreen: )



het lijkt me ook wel wat :shifty:




Roosje :mrgreen:



Ik denk dat ik het ook ga doen, wie niet waagt … :thumbup: :thumbup: