Ervaring Maxi-Cosi Rodi SPS?

We zijn op zoek naar een nieuw autostoeltje voor onze meid. In een eerder topic kreeg ik de tip om naar een Maxi-Cosi Rodi te kijken, omdat deze vaak in de aanbieding zijn. Vandaag bij Baby-Dump gekeken naar deze stoel.

Eerlijk gezegd vond ik het stoeltje niet heel erg stevig over komen. De rugleuning zwabberde, die kon je makkelijk heen en weer bewegen. Maar de stoel stond los op de grond tegen een stelling aan, niet tegen een muur. Onze meid zat er echter wel goed in. De zitting en zijkanten waren wel stevig.

Hebben jullie ervaring met de Maxi-Cosi Rodi SPS? Staat het in de auto wel stevig?

En hoe vind je het gebruik van de gordels? Ik had op internet gelezen dat die niet erg soepel kunnen bewegen?

Wij hebben 2 stoelen hiervan en dik tevreden.

De stoel staat stevig tegen de rugleuning van de auto, de zijkanten zijn instelbaar net als de hoofdsteun uiteraard en de gordels laten zich gemakkelijk geleiden.

Enog nadeel van de stoel is, als je de stoel eruit wilt halen, deze met de gordel vastzit en het een handigheidje nodig heeft om de gordel uit de stoel te krijgen.

denk er ook over om deze te kopen, maar precies wat je zei in de winkel lijkt de rugleuning erg gammel…