Ervaring kraamzorg midden Nederland?

Heeft iemand ervaring met kraamzorg bureaus in midden Nederland? En dan met name met onderstaande organisaties?



Kraamcentrum Elly de Graaf te SPAKENBURG

BabyCare kraamzorg, adm.kant.te Bussum te BUSSUM

Het Kraamzorg Bureau te HOOGLANDERVEEN

Kraamzorg Midden-Nederland te AMERSFOORT



Ik vind het enorm moeilijk om te kiezen aan de hand van een website…

Mijn kraamhulp kwam beide keren van kraambureau Elly de Graaf. Ik was beide keren erg tevreden. Vooral de laatste was fantastisch. Ruim 20 jaar in het vak. Pro bv en wist er ook veel vanaf maar toen het weer niet lukte en ik ermee stopte deed ze daar niet moeilijk over. Verder maakte ze altijd wat leuks van mijn fruithapje schreef ze iedere dag wat leuks in het boek en is mijn huis nog nooit zo schoon geweest Ook zorgde ze goed voor mijn allebei mijn kinderen en stuurde mijn man de tweede dag ook naar bed omdat hij op was. Als je wilt, pb ik je haar naam wel. Dan kun je om haar vragen als kraamhulp. Wat wil je nog meer weten over het kraamburo?

Ja, graag! Eerlijk gezegd denk ik dat het lastig is om goede vragen te stellen want het hangt toch vooral af van de kraamhulp die je krijgt of je tevreden bent. Met het bureau zelf heb je weinig te maken.

Dat heb je gelijk in. Ik heb je haar naam gepbt.

ik wilde precies typen wat je zelf al zegt: eigenlijk zegt zo’n bureau niet zo heel veel, de kraamhulp zelf zegt des te meer, maar die heb je niet voor het kiezen.



Bij N had ik een kraamhulp via Babycare, geen bijzonderheden te melden, prima vk en met het bureau heb ik dus amper iets te maken gehad.



Ik weet dat mijn vk-praktijk goede ervaringen heeft met Elly deGraaf, die staat dus blijkbaar ook goed aangeschreven.

ik heb bij mijn oudste ook 1 kh gehad van elly de graaf … en die is me ook super goed bevallen, heel lief en zorg/hulpzaam…