Ervaring kind slapen op hotelkamer

hier ook prima ervaringen daarmee hoor!

Vorig jaar Disney en daarna Tunesie, wij nemen een portofoon mee als babyfoon en gaan dan gewoon naar de bar als ze slaapt.

Wel vaak gaan kijken enzo, en in Tunesie was de bar te ver weg dus durfde we niet. Nou ja, op vakantie gaat Demi toch later naar bed om een uur of 21.00 ofzo, wij dus ook, lekker lezen! Kom je anders toch ook niet aan toe. Demi sliep dan overigens prima hoor, vond het wel gezellig met zijn allen op 1 kamer.



Afgelopen oktober op Rhodos sliep Demi alleen in de woon kamer en wij met Nena op de slaapkamer. Ging ook prima! Wij zaten dan lekker buiten met een wijntje en de dames in coma.



Gewoon lekker gaan, je niet te druk maken dan komt alles goed!

groeten

muts

Hier ervaring tijdens de zomervakantie op Kreta. We hadden ook een 2-persoonskamer, met campingbedje. Arwen heeft heel goed geslapen tijdens de vakantie. Tijdens haar middagdutje deden wij ook een dutje, of we zaten op het balkon. En als ze 's avonds ging slapen, dan gingen wij ook op het balkon een dvd-tje kijken met de portable dvd-speler (geleend van een collega, ideaal!) of we lazen in bed. Maar ik ben ook heel eerlijk, ideaal is het niet… Je moet heel rustig zijn, en 's avonds de lichten toch wat gedimd houden. Verder is het ook niet ideaal voor de echtelijke liefde :P. Dus tja… een volgende vakantie gaan wij zeker voor een “family room”!

Wij logeren al jaren in hotels en appartementen.

Toen kayleigh 9 maanden oud was,gingen we op vakantie,ook in een 2pers.kamer.datging heel goed,ze sliep overal en sliep ook door(gelukkig).We hadden een campingbedje voor dr,daar voor hadden we een pareo hangen tegen te veel licht.

tot nu toe zijn we elk najaar met haar op vakantie geweest,en nooit problemen gehad.( ook ons sexleven ging door :wink: )onze laatste vakantie ook niet,het duurde alleen wat langer voordat ze sliep,gingen we of op het balkon zitten of tv kijken(had ze geen last van).

het is maar net wat ze gewend zijn denk ik…

en ja 2 of 3 kamers is ideaal,maar wel een stuk duurder,als je het kan missen,dan zou ik voor die 2 kamers gaan,heb je net even meer privacy :wink:

pfffff. Hoop ervaringen zeg. Maar er zaten zeker dingen bij waar ik heel veel aan heb.



Ben er alleen nog niet helemaal uit.

Vind 300 euro een hoop geld, daar zou ik alle skikleding ed van kunnen kopen.

Verder heeft Kian ook nog nooit bij ons geslapen, altijd lekker in zijn eigen bedje. Dus ik heb werkelijk geen idee hoe hij erop reageert.

Wat wel een oplossing is, is dat hij ook later naar bed gaat. Hij kan tot half 10 opblijven, dat heeft hij wel eens vaker gedaan. Maarja er is dan inderdaad nog maar weinig tijd voor ons saampjes. En dat vind ik ook weer jammer.

Zit dus nog steeds in dubio, maar heb nog even om er goed over na te denken.



In ieder geval bedankt voor de vele reacties. Ben er echt zeer blij mee!



:-*

Je hebt idd al heel wat reakties gekregen, maar wil de mijne toch ook nog ff geven :wink: Wij zijn afgelopen juni op vakantie geweest en hebben in een 2-pers.kamer gezeten met onze kleine man van destijds 1 jaar en +/- 4 maanden, dus wel wvt jonger dan jullie Kian. Valentijn slaapt thuis ook altijd in zin eigen bed op eigen kamer, dus was voor ons ook heel spannend, zeker omdat hij ergens ander vaak erg slecht slaapt, maar het is ons 100% meegevallen. Nu is het op zomervak. natuurlijk wel even anders, omdat je 's avonds lekker op je balkon kunt gaan zitten, maar wij gingen ook om de beurt (ene avond papa, andere avond mama) ff kwartiertje bij hem zitten en als hij eenmaal sliep bleven wij wel buiten zitten, maar meer vanwege het lekkere weer :lol: Want ik heb ook wel lekker op bed een boek gelezen hoor terwijl hij nog niet een meter naast me in het ledikant lag te pitten. Ook douchen, plassen en tanden poetsen ging prima, gewoon het badkamerlicht aan en die deur op een kier, heb je toch wat licht, maar geen felle peer :wink: Ennuh, het beebje in mijn buik is verwekt op die bewuste vakantie en Valentijn heeft er niets van gemerkt hoor :wink: Dus ons ventje die ergens anders normaal slecht slaapt en altijd in eigen bed, heeft hier 2 weekjes prinsheerlijk geslapen en niet al te gek veel later naar bed trouwens dan thuis, thuis tussen 7 en half 8 en daar rond 8 uur half 9 :zzz: Succes in elk geval en wat je ook kiest, een hele fijne vakantie :thumbup:

Kimberly slaapt hier overal doorheen. Als ze in bed ligt, kan ik gewoon haar kamertje op gaan en de was opruimen in de laden en in de hangkast (met magneetsluiting).

Ik zet ook de wasmachine aan als ze in bed ligt, ze is geluiden gewend dus ze slaapt dan gewoon door.



Het ligt er dus aan hoe je kindje slaapt, wij zouden met Kimberly gewoon op een kamer gaan en ons gewoon om kleden en nog even napraten over de dag.

Hoi



ik kan me je angst goed voorstellen, toen we gingen kamperen dit jaar sliep onze jongste ook voor het eerst in de caravan bij ons.



Nouw hij sliep als een os, we konden zelfs tv in de caravan kijken meneer sliep gewoon verder.



Je zal zien dat ie op zo’n dag zoveel indrukken opdoet dat ie sávonds helemaal afgepeigert zal zijn.



Veel vakantie plezier

pfoe ook bij mij zou het die 300 euro ruimschoots waard zijn!

We hebben Brent wel op de kamer gehad toen hij 6 maanden oud was, maar de laatste vakanties altijd een eigen kamertje. Ik voel er niets voor om vanaf 7 of 8 uur op het balkon ofzo te gaan zitten tot wij gaan slapen.

En zo lang opblijven als wij, dat trekt hij echt niet.



Je bent bang voor elk geluidje dat je maakt en laat staan dat er genoeg privacy is om lekker met elkaar te knuffelen bijvoorbeeld :oops:



Als je ook met zijn tweetjes nog een beetje wilt genieten van elkaar en de rust, dan zou ik het er voor over hebben…

Je hoeft Kian toch ook niet bij je in bed te nemen? Hij ligt gewoon in een babybedje, en jullie in het tweepersoonsbed. Als ze geen babybedjes hebben bij dat hotel (hebben ze overal eigenlijk, maar je moet het wel vantevoren bestellen), dan neem je een campingbedje mee.