Ervaring gevraagd met Tele2 combinatiepakket

Hallo,

wij willen overstappen van provider voor internet, bellen en tv. Nu zitten we te denken aan Tele2, we hebben nu ziggo. Dat scheelt de eerste tijd behoorlijk veel, en ook na de eerste aanbieding scheelt het best veel geld. Maar wie heeft Tele2 en kan me vertellen hoe het gaat, ben je tevreden of juist niet? In onze regio is UPC niet beschikbaar, maar ik weet niet of er nog andere alternatieven zijn voor Ziggo of Tele2.

alvast bedankt voor de reactie

Wij hebben tele2 en zijn erg tevreden. Maar ik begrijp ook wel eens dat het afhamkelijk is waar je woont. We hebben tv/internet en telefoon. En weinig tot niets te klagen!

Hier ook sinds een half jaar het Alles-in-1-pakket van Tele2. Ik ben niet geheel tevreden. Over televisie geen klachten, maar internet is een tijdje heel traag geweest, deed het soms zelfs totaal niet. Drie keer over gebeld, elke keer hebben ze iets aangepast in hun instellingen en was het daarna weer helemaal goed. Totdat het weer traag werd of het niet deed. Laatste telefoontje vertelden ze me dat ze de afgelopen maand alle modems hadden gereset, en dat ze niet allemaal terug waren gezet in de oorspronkelijke instellingen, inmiddels staat alles zoals het hoort bij mij en heb ik geen klachten meer.

Ik weet niet of wat ik hierboven schrijf representatief is voor Tele2, die modems worden niet elk jaar gereset, ik denk dat het gewoon slechte timing was voor mij. Prima klantenservice trouwens, ik ben telkens heel netjes en geduldig te woord gestaan. :thumbup:

Hier hele slechte ervaringen met Tele2. Verschillende modems gehad want we hadden zo vaak problemen met internet, telefoon en tv. Hoe vaak ik wel geen telefoon kreeg van op mijn mobiel dat mijn huistelefoon ‘afgesloten’ was terwijl er niks mee aan de hand was. Kon gewoon bellen zonder problemen of had ineens 3 voicemailberichten terwijl de telefoon helemaal niet over gegaan was.

Internet had om de haverklap een kwartiertje storing en de tv had vaak storing. En dat tv kastje was traag. Je drukt voor een zender omhoog en 5 seconden later gebeurde dat dan pas. En bij een nieuwe werkte het ook niet.

Daarbij is de aansluiten ontzettend slecht gedaan hier. 2 van die kabeltjes met tape bij elkaar ipv kroonsteentje (of hoe zo’n dingetje ook heet). Maar goed, dan had ik daar beter op moeten letten bij de aansluiting dat weet ik ook wel.

Maar door die storingen kon ik bijna elke week de klantenservice wel bellen. En terugbellen deden ze niet… Uiteindelijk is het toen ook nog fout gegaan met rekeningen en toen heb ik besloten het contract af te kopen en over te stappen. Kon niet, en toen toch wel en toen toch weer niet. Uiteindelijk is het gelukt en is het allemaal afgerond maar wat ben ik blij dat ik er vanaf ben.

Maar goed, mss is het ook wel regio gebonden of hadden we gewoon pech met allemaal slechte tvkastjes/modems etc.

@D. wrote:

Hier ook sinds een half jaar het Alles-in-1-pakket van Tele2. Ik ben niet geheel tevreden. Over televisie geen klachten, maar internet is een tijdje heel traag geweest, deed het soms zelfs totaal niet. Drie keer over gebeld, elke keer hebben ze iets aangepast in hun instellingen en was het daarna weer helemaal goed. Totdat het weer traag werd of het niet deed. Laatste telefoontje vertelden ze me dat ze de afgelopen maand alle modems hadden gereset, en dat ze niet allemaal terug waren gezet in de oorspronkelijke instellingen, inmiddels staat alles zoals het hoort bij mij en heb ik geen klachten meer.

Ik weet niet of wat ik hierboven schrijf representatief is voor Tele2, die modems worden niet elk jaar gereset, ik denk dat het gewoon slechte timing was voor mij. Prima klantenservice trouwens, ik ben telkens heel netjes en geduldig te woord gestaan. :thumbup:

Zo zie je het verschil maar van welke persoon je aan de telefoon treft. Ik heb namelijk echt geen positief woord over voor de klantenservice daar, maar dat is wel alweer een jaar terug denk ik.

Ik zweer bij Tele2 zo had ik alleen maar problemen met Ziggo, word bij tele2 altijd supervriendelijk geholpen nooit geen problemen mee.

En het is gewoon een stuk goedkoper dat is ook fijn.

Heb 1 keer mijn modem stuk gehad toen had ik binnen 2 dagen een nieuwe dat is ook wel weer fijn.

Hier ook Tele2. Prima! heb bellen, internet en tv. Sinds kort weer nieuwe aanbieding genomen en nu tientje goedkoper uit maar wel meer voor tv. Ik kijk zelf bijna nooit tv maar Bas is hysterisch gelukkig met de nieuwe kinderzenders en Stijn kijkt heel graag de gratis kids videotheek met Ernst en Bobbie. Daar keek Bas ook naar, al voor duizenden euro’s plezier voor gehad denk ik. Internet is niet retesnel maar prima voor wat ik wil (surfen en downloaden) als ik nieuwe laptop heb zal ik wel even moeten slikken maar ding van twee jaar oud kan ook gewoon niet sneller :slight_smile:

Ik vind t een aanrader dus.

hier ook tele 2 alles in 1 en ben erg tevreden. heb nu voor de derde keer verlengt met een jaar, mooie van tele2 is dat je elke keer weer mag mee doen met de aanbieding als je contract van 1 jaar is verlopen. Nu betaal ik 6 maanden 25 euro.

internet is in de avond iets wat traag soms, maar wij wonen redelijk ver van de centrale kast af, dus bij elke provider via de telefoonlijn zullen wij dat probleem hebben.

upc is niet mogelijk, want kan nergen in het huis een aansluiting vinden, ( waarschijnlijk achter een wandje verstopt bij vorige verbouwingen).

Hier ook Tele2. Niets dan lof voor de klantenservice, zo netjes als zij zijn ben ik nog nooit ergens geholpen/te woord gestaan. Veel goedkoper dan Ziggo. Ik woon in Drenthe; drama’s met Ziggo; had de meeste tijd gewoon geen internet! Niet erg handig met een bedrijf.

Bij Tele2 geen problemen. Al dik 2 jaar een tevreden klant en zodra we verhuisd zijn verleng ik het contract weer. Ze willen ook wel moeite doen met extra kortingen/aanbiedingen om je als klant te houden.

Super dus!

Hier had ik tele2.

Wij waren niet tevreden, omdat mijn internet om de haverklap er uit viel, er is zelfs een monteur geweest die wat aangepast heeft, maar werken deed het niet.

Klantenservice ben ik niet tevreden, paar keer gebeld, lag aan mij, niet aan de verbinding.

Mijn telefoon ging via mijn modem, meneer geeft aan een reset te doen in de modem, of ik even geduld heb, ik had aangegeven dat het niet kon zolang ik aan het bellen was met hem, reset hij zo de modem, weg telefoongesprek.

Dan ben je in mijn ogen niet de slimste als je daar werkt.

Wij zijn over gegaan naar KPN ook met ADSL, terwijl de monteur van tele2. zei dat het niet kon omdat het aan mijn locatie lag, en de verbinding net zo slecht zou zijn, omdat ik in een woning woon die aan de weg ligt, waar nogal veel bewegingen zijn. (Maar ik heb geen problemen met KPN verbinding!)

Ook resetten ze 1x in de zoveel tijd alle modems, een update , ze zeggen elke keer een mail er over te sturen , maar ik heb nooit iets gehad. En werden elke keer de instellingen er af gegooid. Ook deed mijn telefoon het een lange tijd niet.

Nee, ben nooit tevreden geweest over Tele2.

@Sweet-Love wrote:

Hier had ik tele2.

Wij waren niet tevreden, omdat mijn internet om de haverklap er uit viel, er is zelfs een monteur geweest die wat aangepast heeft, maar werken deed het niet.

Klantenservice ben ik niet tevreden, paar keer gebeld, lag aan mij, niet aan de verbinding.

Mijn telefoon ging via mijn modem, meneer geeft aan een reset te doen in de modem, of ik even geduld heb, ik had aangegeven dat het niet kon zolang ik aan het bellen was met hem, reset hij zo de modem, weg telefoongesprek.

Wij zijn over gegaan naar KPN ook met ADSL, terwijl de monteur van tele2. zei dat het niet kon omdat het aan mijn locatie lag, en de verbinding net zo slecht zou zijn, omdat ik in een woning woon die aan de weg ligt, waar nogal veel bewegingen zijn. (Maar ik heb geen problemen met KPN verbinding!)

Ook resetten ze 1x in de zoveel tijd alle modems, een update , ze zeggen elke keer een mail er over te sturen , maar ik heb nooit iets gehad. En werden elke keer de instellingen er af gegooid. Ook deed mijn telefoon het een lange tijd niet.

Zou het mss aan onze stad liggen? :think: En dan wel aan tele2 hier want idd kreeg ik ook te horen dat het echt niet aan hun lag en dat we met kpn dezelfde problemen zouden hebben. En met KPN geen problemen.

@Sweet-Love wrote:

Hier had ik tele2.

Over de laatste modemreset heb ik twee mails gehad, en een brief.

@D. wrote:

@Sweet-Love wrote:
Hier had ik tele2.

Over de laatste modemreset heb ik twee mails gehad, en een brief.

Ik heb ze nooit gezien, zit nu al weer een jaar bijna bij KPN.

Het is duurder, maar imo wel beter. :think:

Bedankt voor jullie ervaringen. Ook goed te weten dat je inderdaad iedere actie kunt meedoen als het contract verlopen is. Zal even alle voors en tegens afwegen. Wij wonen in regio midden brabant, hebben nooit problemen met ziggo gehad (behalve gedoe bij het eerste contract van alles in 1) en zouden voor de lagere kosten willen overstappen, maar juist door die acties zou het steeds wel goedkoop kunnen uitpakken.

In onze vorige woonplaats (Capelle a/d IJssel) hadden we tele2, maar wij noemden het thuis al telenee. Verschrikkelijk de problematiek die we daarmee hadden. continu lag of de telefoon of internet eruit of de tv was niet om aan te zien. En de klantenservice was ook niet om over naar huis te schrijven, maar goed dat is dik 6 jaar geleden,

Sinds we verhuisd zijn hebben we UPC en daar zijn we heel tevreden over. Als er al eens iets is, wordt het snel en netjes opgelost. :thumbup: