Ervaring Duowalker, Firstwheels duowagens..

Ik ben eruit… er komt toch een duowagen…

Ik merk toch dat ik meer aan huis ben gebonden met 2 kleine kids en 2 aparte kinderwagens… de draagzak heb ik weinig om, die kleine van mij weegt bijna 10 kilo… :?

Dus ik ga voor een duowagen… met de zitting naast elkaar…



Twijfel tussen de duowalker sky en de firstwheels city twin…



De urban jungle vind ik te duur aangezien we al 2 Stokke kinderwagens hebben en ik die nog niet weg wil doen… ik wil deze duowagen echt als tussenoplossing…



Kent iemand een van deze modellen en wie kan me advies geven…

Wij zijn zo tevreden over de Stokke dat ik bang ben dat andere wagens tegenvallen :oops: en een duowagen van Stokke hebben ze niet… :mrgreen:



Groetjes Fai…

Nou, das duidelijk :mrgreen: niemand heeft de duowalker of firstwheels…

Dan ga ik maar naar de winkel… even zelf uitproberen… :mrgreen:



:-*

ik heb slechte ervaringen met firstwheels… ik had niet de duowagen maar de enkele wagen… weetniet of dat verschil maakt…





wij hebben trouwens een duobuggy! de koelstra limbo twin!

owww dat vind ik minder… :frowning: ik vind em namelijk leuk eruit zien maar ben wel bang dat de kwaliteit minder is… mag ik vragen wat ermee was?

en de koelstra heeft volgens mij voor zo’n 3 wieler model toch? wel 4 banden maar ze lopen vlak naast elkaar…

is dat stabiel?

kan je niet helpen aan tips maar wel iig dat EEN duowagen een goed idee is. Wij hebben heel lang gedimdamd, maar nu hij er eenmaal is :dance:

Wij hebben de graco duo, achter elkaar dus. Stuurt voor geen meter meer als de peuter voorin zit, maar ach wie daar op let :shifty:

@babbels wrote:

kan je niet helpen aan tips maar wel iig dat EEN duowagen een goed idee is. Wij hebben heel lang gedimdamd, maar nu hij er eenmaal is :dance:

Wij hebben de graco duo, achter elkaar dus. Stuurt voor geen meter meer als de peuter voorin zit, maar ach wie daar op let :shifty:






:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ach, het is wel handig dat ze met z’n 2tjes in 1 wagen zitten he…



ikheb even rondgebeld en ga straks even kijken voor de duowalker van esywalker… firstwheels is niet veel te krijgen maar hoor ook ‘negatieve’ dingen daarover… :think:

@babbels wrote:

kan je niet helpen aan tips maar wel iig dat EEN duowagen een goed idee is. Wij hebben heel lang gedimdamd, maar nu hij er eenmaal is :dance:

Wij hebben de graco duo, achter elkaar dus. Stuurt voor geen meter meer als de peuter voorin zit, maar ach wie daar op let :shifty:




Die hebben wij ook! En inderdaad, hij stuurt veel beter als de peuter achterin zit en de baby voor :roll: :mrgreen:



Maar ik ben er wel blij mee: je bent dan zoveel minder aan huis gebonden en kunt dus wel weg met 2 kids :dance:

Vandaag even gegaan, tevreden over easywalker… maar verdorie die one tree hill rijdt ook ergg goed… firstwheels valt af… slechte dingen over gehoord… ook vandaag weer…



Dus morgen of volgende week nog even uitgebreid kijken maar wordt dus waarschijnlijk de easywalker of one tree hill… :dance:

Ik heb zelf de duowagen van Urban Jungle (heb een tweeling). De wagen bevalt mij heel erg goed. Nieuw in de winkel zijn ze inderdaad erg duur. Ik heb de mijne tweedehands gekocht via Marktplaats. Scheelt best veel geld. Je zou dus daar eens kunnen gaan kijken.



Gr. Yvonne

Urban jungle was ook een optie maar nadat ik gesproken heb met iemand die werkt voor de technische dingen, reparaties en zo toch besloten te gaan voor de duowalker… urban jungle rijdt wel lekker moet ik zeggen maar na dat gehoord te hebben (bepaalde klachten) toch twijfels gekregen… we gaan morgen nog eens uitgebreid rijden met duowalker, urban jungle en koelstra… hebben we ze gehad…

Oh en ik vind ze tweedehands nog best duur… je betaald tweedehands voor een 2 jr oude urban jungle vaak nog bijna 500 euro en daar heb ik een nieuwe duowalker voor… maar heb er ook aan gedacht hoor, marktplaats… heb ook gekeken maar wat een geld zeg… :frowning:

En ik zit ook altijd met garantie en zo… zul je net zien, nooit iets mee geweest… heb je em 2 maand en gaat ie kapot… :thumbdown:

Dus koop em in de winkel… :angel:



Verdorie waarom hebben ze nou geen stokke duowagen… :mrgreen:

Hoi hoi,



Ik lees stiekem mee…

Wij willen in januari gaan voor kindje nummer twee…



Ben me alvast aan het orienteren op duowagens…



en jammer dat ook de bugaboo geen duowagen heeft…





Succes met de keuze…ben benieuwd welke het gaat worden 8)

Liefs Hannah

Ja inderdaad… als je eenmaal erg tevreden bent over een wagen he, maar goed… leuk zeg, dat jullie voor de 2e gaan… ik heb SPIJTTTT dat ik niet meteen een duowagen heb gehaald… was toch wel erg makkelijk geweest… morgen gaan we kiezen… :angel:

Hoorde trouwens dat de levertijd van duowagens kan oplopen tot 3 maanden :shock:

He Fai wij hebben ook de urban jungle :thumbup:

Bevalt echt supergoed. Ik heb ook de stokke nog hoor voor er bij 8)

De urban is lekker stevig en onwijs wendbaar, wij zijn er erg blij

mee. Het is best wel een uitgave maar je krijgt er 2ehands echt nog

megaveel voor :wink:

Ik heb hem gekocht bij babyjungle punt nl scheelde toen erg veel met alle

andere dealers :thumbup:

@faizaa wrote:

Ja inderdaad… als je eenmaal erg tevreden bent over een wagen he, maar goed… leuk zeg, dat jullie voor de 2e gaan… ik heb SPIJTTTT dat ik niet meteen een duowagen heb gehaald… was toch wel erg makkelijk geweest… morgen gaan we kiezen… :angel:

Hoorde trouwens dat de levertijd van duowagens kan oplopen tot 3 maanden :shock:




Succes morgen!



Ik denk dat ik ook tegen die tijd zeker voor een duowagen moet gaan. Noor loopt goed alleen luistert ze niet, ze doet wat ze zelf wil (vooral in winkels)…ze is echt een dramaqueen!! Stiekem hoop ik dat ze tegen die tijd een hele lieve rustige peuter is en dat ze dan braaf op zo’n buggyboard mee kan…Maar vooralsnog met haar karakter zie ik het niet gebeuren :roll:



Nogmaals succes met je keuze!



Liefs Hannah

@Hannah25 wrote:

@faizaa wrote:
Ja inderdaad… als je eenmaal erg tevreden bent over een wagen he, maar goed… leuk zeg, dat jullie voor de 2e gaan… ik heb SPIJTTTT dat ik niet meteen een duowagen heb gehaald… was toch wel erg makkelijk geweest… morgen gaan we kiezen… :angel:

Hoorde trouwens dat de levertijd van duowagens kan oplopen tot 3 maanden :shock:




Succes morgen!



Ik denk dat ik ook tegen die tijd zeker voor een duowagen moet gaan. Noor loopt goed alleen luistert ze niet, ze doet wat ze zelf wil (vooral in winkels)…ze is echt een dramaqueen!! Stiekem hoop ik dat ze tegen die tijd een hele lieve rustige peuter is en dat ze dan braaf op zo’n buggyboard mee kan…Maar vooralsnog met haar karakter zie ik het niet gebeuren :roll:



Nogmaals succes met je keuze!



Liefs Hannah






Hihi… dat hoopte ik ook… maar ook hier een mini drama queen die ook nog eens lui is :mrgreen: ze wordt snel moe… dus een duowagen is veel makkelijker… en ook wat jij al zegt dan hoef ik haar niet overal achterna te rennen… ze zijn zo snel weg he :frowning: en dat vind ik heel eng… :?



Dankje… :-* ik laat het morgen wel weten welke het geworden is… :angel:

Als je de centen kunt missen… doen!



Aniek is ruim 3 en zelfs zij heeft nog wel haar kuren als ze niet wil lopen.

Ik los dat tegenwoordig op door Peter dan even te laten lopen en dan mag zij even in de buggy en anders is er altijd nog “de nek” :mrgreen: Maar ideaal is het niet.



Het gebeurt hier niet vaak genoeg meer dat we lopen sinds ik een bakfiets heb, dus ik ga niks meer aanschaffen. Maar als je wel veel lopend doet heb je er tot zeker 3,5 jaar nog wat aan hoor.



Dus gewoon doen. :thumbup:

@faizaa wrote:

Hoorde trouwens dat de levertijd van duowagens kan oplopen tot 3 maanden :shock:


Zo lang :shock: . Dan ben ik blij dat ik manlief zover heb om het weekend eens op zoek te gaan. Ik heb de PegPerego Duette SW gezien en die lijkt me super. Heb hem in de winkel al even geprobeerd. Maar was meer voor de lol, samen met een vriendin.

@Cell wrote:

Als je de centen kunt missen… doen!



Aniek is ruim 3 en zelfs zij heeft nog wel haar kuren als ze niet wil lopen.

Ik los dat tegenwoordig op door Peter dan even te laten lopen en dan mag zij even in de buggy en anders is er altijd nog “de nek” :mrgreen: Maar ideaal is het niet.



Het gebeurt hier niet vaak genoeg meer dat we lopen sinds ik een bakfiets heb, dus ik ga niks meer aanschaffen. Maar als je wel veel lopend doet heb je er tot zeker 3,5 jaar nog wat aan hoor.



Dus gewoon doen. :thumbup:




The neck… :mrgreen: ik heb een duowagen te lang uitgesteld maar merk nu toch echt dat ik aan huis gebonden ben omdat Sanae heel erg snel moe wordt… dus ik weet dat het inderdaad alleen al daarvoor erg handig is… en dan hoop ik toch dat ik de 3,5 jaar haal… dan heb ik het gevoel dat ie nuttig is geweest… :angel:



Ik heb toch voor de easywalker gekozen… 2 voetenzakken erin van eigen merk prenatal… en klaar… :thumbup:

Ben er heel heel erg blij mee en de verkoopsters hebben me echt goed geadviseerd en mijn ‘gezeur’ serieus genomen :mrgreen: echt alles haarfijn uitgelegd… we hebben voor een donkerblauwe gekozen en donkerblauwe voetenzakken met een orange randje… :inlove:



Voor de dagen dat mijn man thuis is blijf ik gewoon de Stokke gebruiken… er gaat niks boven mijn Stokke :snooty: :wink:



:-*