Ervaring Chicco schommel

Goedemorgen!

Heeft iemand ervaring met de peuterschommel van Chicco, zoiets als de foto hieronder??

Zit te denken of dit een leuk kado is voor mijn dochters eerste verjaardag :think:.

hoi

heb er vroeger een gehad voor mijn dochters 1e verjaardag.

hij was echt super stevig en degelijk en heb er heel wat jaartjes plezier van gehad.

het enige wat minder is dat je er maar een paar jaartjes plezier van zal hebben want hij’s niet in hoogte verstelbaar misschien is een normale schommel toch handiger daar kan je kind zijn hele leven van genieten

Wij hebben ook een schommel van chicco (ouder model) Hebben we voor een tientje op de rommelmarkt mee kunnen nemen :dance:

Teun zit er heel vaak in, hij vindt het keileuk.

Maar de buren hebben ook een schommel en hun zoontje vindt er niks aan… Het ligt dus volgens mij echt aan het kindje.

Wij zijn in ieder geval erg positief erover!

(het is dattie zo groot is, anders had ik hem mee kunnen nemen en had je hem volgende week kunnen proberen :wink: )

Ons mannetje krijgt er ook één voor zijn eerste verjaardag! Maar met dit mooie weer, hebben we hem mooi al opgezet. Hij vindt het werkelijkwaar GEWELDIG!!! Hij zit er zo uren in, als het aan hem ligt. Als je kindje van schommelen houdt, is het een uitvinding!!

Ik zat er dus ook aan te denken om hem voor Thijmen te kopen.

Maar vroeg me af tot hoe oud ze er in kunnen?

@joseetje wrote:

Ik zat er dus ook aan te denken om hem voor Thijmen te kopen.

Maar vroeg me af tot hoe oud ze er in kunnen?

Er staat op de verpakking van 1-3 jaar. Maar ik denk dat het voor 3-jarigen niet zo’n succes meer zal zijn en waarschijnlijk te gewoon wordt.

Even over nagedacht vandaag en toch maar besloten zelf een houten frame te maken zodat er inderdaad op latere leeftijd een andere schommel in kan hangen.

Maar ik blijf hem onwijs gaaf vinden!