ervaring buggy board

Hallo,

Wij hebben een wandelwagen, Quinny freestyle. Als dadelijk de baby geboren word is onze zoon 2,5 jaar. Ik wil dan geen duo wagen meer kopen maar dacht aan een buggy board.

Wie heeft ervaring met een buggy board? En is dat positief of negatief?

Groetjes Bieslookje

toen onze jongste geboren werd zat de oudste op school en was de middelste nog geen 3.

Hij kon prima lopen, maar 4x per dag naar school en terug… was wat teveel van het goeie.

Wij hebben ook een Quinny Freestyle (3XL, is een iets ouders model denk ik) en daar hebben we toen een board van Mutsy bijgekocht en wij zijn zeer tevreden.

Je hoort vaak verhalen van: amper gebruikt etc, nou ik was alle dagen blij dat ik het ding had! Hij bleef er goed op staan, zo waren we wel binnen 10 minuten op school en terug liet ik hem dan vaak gewoon lopen (en was dan 20/25 minuten onderweg), want ik wou ook niet dat hij nooit meer zou lopen.

Toen de jongste een maand of 7 was en de middelste ruim 3 hebben we hem wel weer opgeborgen. Vond dat hij toen groot genoeg was om te gaan lopen elke keer EN toen werd hij ook wel wat groot en zwaar voor die board vind ik hoor. Dat hangt dan aan je wagen pffff.

Dat heeft in het begin wat voeten in aarde gahd (mama ik wil niet lopen, ik wil staan op het plankjuuuhhhh) maar inmiddels loopt hij alles goed mee, al hebben we inmiddels wel ook de vrijheid om afentoe de fiets te pakken enzo.

Maar als hij 2,5 is als de baby geboren wordt… heb je er in mijn optiek zeker 1 tot 1,5 jaar profijt van!

Bedankt voor je snelle antwoord.

Jullie hebben het board dan ook moeten bevestigen aan de stang tussen de wielen of niet? Dan kun je hem niet meer op de rem zetten, toch?

Welke heb je van Mutsy als ik vragen mag?

Bedankt

bedoel je het step up board? Met 1 wiel in het midden?

Is wel al goedkoper dan die van lascal.

Ik heb die van mij hier net te koop aangeboden.

Wow wat had ik moeten doen zonder dat ding zeg pffffffff. Hier dus positieve ervaringen. Ik vond het heeeeeel handig. Dochterlief vond het ook prachtig om erop te staan en ik kon lekker wandelen of boodschappen doen zonder jengelend kindje.

Groetjes Marjolein

is idd dat step up board met 1 wiel.

Loopt erg goed vind ik en hij paste er ook prima tussen staand. Was even bang dat hij steeds zijn koppie zou stoten enzo, maar ging heel goed.

En met geweld kan je de rem wel doorrammen, maar lijkt me geen aanrader voor je wagen :lol:

Positief!!! :thumbup: Mijn zoon was nog net geen 2 bij de geboorte van onze 2e zoon. Was maar heel ff wennen!

Nu is hij 2j3m en gaat het super! Hij zit er ook graag op, gewoon op het voeten plankje :smiley:

Onze zoon was 20 maanden en hij bleef er ook goed op staan! Zeer positief. Nu nog in gebruik voor oppaskinderen, maar vanaf half december gaat hij weg. Een simpel zwart rekje met spijlen in de breedte (voetje kan er niet tussen). Als hij neergeklapt is kan de kinderwagen gewoon op de rem. Onze kinderwagen was niet officieel quinny, maar wel hetzelfde frame.

Mocht je in Limburg wonen, kun je die van ons hebben :wink:

Hier ook positief. Wij hebben de Lascal voor de Quinny SX. Ik was eerst bang dat het een miskoop zou zijn, maar dat was/is het niet. Oudste vindt het leuk en handig. Zeker toen ze nog jonger was (net 2) was het erg prettig. Ze is nu 3 en ze staat er nog steeds af en toe op.

Ik heb de lascal voor de quinny freestyle 4xl. Vind hem ideaal en mijn wagen kan gewoon nog op de rem!

Ik moest sowieso een duowagen aanschaffen, dus voor Pete hebben we een buggyboard aangeschaft, ondanks dat hij net anderhalf jaar was geweest toen wij deze gingen gebruiken. Ik vind hem perfect, ik zou niet weten hoe ik zonder dat ding uit huis kan met 3 kleine kinderen.

Ik heb sinds kort een step-up board voor op de Mutsy, ik vind 'm heel fijn. Ik moet wat moeite doen om de wagen op de rem te zetten, maar het gaat wel. Mijn oudste vind het geweldig om erop te staan en zo kan ik lekker doorlopen als we bijv. naar de peuterspeelzaal moeten. :thumbup: