Heeft iemand ervaring met het geven van borstvoeding en het nemen van de pil (yasmine in dit geval). Volgens de gynaecoloog kan het geen kwaad en als de borstvoeding goed op gang is wordt de eventuele terugloop van melk zo weer opgevangen.
ik gebruik de pil maar wel de cerazette al sinds indy 3 maand is maar geen problemen ermee. Ik had altijd de Jasmin maar heb gehoord van mijn arts dat het daardoor terug kan lopen en je met de cerazette dat minder hebt en minder bijwerkingen…
Ik heb na 4,5 jaar BV geven aan 1 stuk nog last van terugloop… dit van de microgynon 30 maar nog erger van de marvelon, die ik nu heb… ik zou het met een baby van 3 maanden niet gokken…
De cerazette ging het wel goed mee… qua productie…
Hier ook cerazette vanaf 6 weken, gaat prima
Ik wil het inderdaad niet gokken en heb toch maar om Cerazette gevraagd.
Hier bij de eerste een flinke borstvoedings dip gehad met de minera spiraal. Liet hem plaatsen 2 maanden na de bevalling.
Mijn gyn zei ook dat dat prima kon.
Bij de tweede hem laten plaatsen ruim een 1 jaar borstvoeding toen gelukkig maar een klen dipje.
Zou daarom ook niet aan de pil beginnen zelf als je nog zo jong kindje voed.
Als je t mij vraagt is de combi gyn en BV ook niet zo goed…
Ze hebben weinig verstand van BV over t algemeen…
ik heb de implanon…
niks gemerkt verder van terug lopen ofzo…
@faizaa wrote:
Als je t mij vraagt is de combi gyn en BV ook niet zo goed…
Ze hebben weinig verstand van BV over t algemeen…
hihih niet alleen de gyn, toen mijn zoontje met 7 maanden werdt opgenomen 5 weken keken de verpleegkundige en kinderartsen (in het WKZ en Flevo) mijn ook aan met vervreemde ogen :shock:
1 verpleegkundige vroeg en welk kindje van de couveuse afdeling is van u???