Wie heeft er ervaring met een babyprojector.
L heeft een nijntje in haar bed die muziek maakt maar helaas wil ze de laatste tijd niet anders meer slapen dan met de schildpad van haar grote zus, die op haar beurt not amused is .
De schildpad wordt helaas niet meer gemaakt en was 4 jaar geleden al moeilijk te krijgen. Hij geeft 3 melodietjes en heeft verschillende soorten licht in het buikje.
Nu heb ik op internet gekeken naar iets vergelijkbaar maar dat kan ik niet echt vinden dus ik denk nu aan zo’n projector met muziek.
Wie heeft er ervaring mee, goed, slecht en welke heb je?
Alvast bedantk voor tips en ervaringen!
Als ze er echt ook mee wil knuffelen is het niet echt top natuurlijk als alternatief. :shifty: Babyprojectoren zijn best leuk, maar meestal niet knuffelbaar. Casper heeft ooit een Winnie gekregen voor aan zijn bed. Zitten 3 lampjes in met verschillende plaatjes (Tijg, Knorretje en Iejoor) en verschillende muziekjes. De plaatjes wisselen elkaar op het plafond steeds af. Hij heeft hem zelfs nu nog hangen en heeel soms doet hij hem midden in de nacht nog wel eens aan wanneer hij wakker wordt en een beetje licht wil.
Knuffelen doet hij al vanaf heel klein met labeldoekjes.
Ik heb wel iets op internet gevonden in de vorm van een schaap (lijkt wat op Shaun :mrgreen: ) en zal je de link wel even PB-en. Heb gegoogled op knuffel+licht+muziek wie weet kun je zelf nog wel meer vinden op die manier? Succes want het is ellendig als ze alletwee van dezelfde knuffel houden en hij niet meer te koop is.
Wij hebben voor V.era heel lang de sterrenprojector van Chico gebruikt, hij heeft 3 (of 4) verschillende stukken klassieke muziek en een aantal natuurgeluiden, die worden achter elkaar afgespeeld en op het plafond worden sterren ijn verschillende kleuren geprojecteerd. V.era viel als een blok in slaap als we dat ding gebruikten en we namen hem dan ook altijd mee als ze ergens ging logeren. Maarrrrr, ik vind zelf het volume nogal hard en het is niet instelbaar, ook is hij niet erg knuffelbaar, maar er zit wel een knuffeltje bij.
die van jose hebben wij ook! J. vond hem helemaal super, en inderdaad het knuffeltje zit los en daar kunnen ze lekker mee kroelen.
ik vond het wel een voordeel dat de lamp uit zichzelf weer uit gaat.
als je op: licht muziek schildpad zoekt (google images) zie je ook hele leuke schildpadjes :inlove: Maar idd ook veel andere leuke knuffels met muziek en licht hoor :thumbup:
bij de action hebben ze beertjes met muziek en licht in de buik.
Wij hebben er eentje, is een soort gekleurde boom. Heeft een regenwoud-muziekje/geluidjes (heel rustgevend) en diverse kleine deuntjes/muziekjes.
Laat tegelijkertijd dus een soort dia’s zien van een lieveheersbeestje, vlindertje etc. in diverse kleurtjes.
Toen ze heel klein was vond ze het niets, nu gaat hij standaard aan :mrgreen:
@WoLa wrote:
als je op: licht muziek schildpad zoekt (google images) zie je ook hele leuke schildpadjes :inlove: Maar idd ook veel andere leuke knuffels met muziek en licht hoor :thumbup:
Die kleine schildpadjes bedoe je denk ik? Die zijn echt lief idd maarvins ik meer voor k wat dan voor l
Tuurlijk zie ik welveel knuffels met muziek en licht maar ik ben denk ik verwend met wat k nu in haar bed heeft
Is het mss een optie om voor K. een nieuwe knuffel uit te zoeken? Ik weet niet of ze dat zelf wil want dat is natuurlijk het belangrijkste uiteindelijk. :-*
@Rhiannon wrote:
Is het mss een optie om voor K. een nieuwe knuffel uit te zoeken? Ik weet niet of ze dat zelf wil want dat is natuurlijk het belangrijkste uiteindelijk. :-*
daar had ik idd ook al aan gedacht maar tot nu toe is het elke avond “waar is mijn schildpad anders kan ik niet slapen” .
Maar er is een beetje hoop, ik zag last zo’n schildpad voorbij komen op ebay dus misschien komt er nog wel eentje voorbij
Ja herkenbaar hoor. Casper heeft knuffeldoekjes maar nee die wil hij wel ‘delen’ maar elke avond moeten ze weer in zijn bed. Groot gelijk ook… En de Winnie kan en mag ook echt niet naar Floris zijn kamer. 8)
En je kunt hier evt ook nog een oproepje doen bij knuffelkwijt. Je bent hem dan welliswaar niet echt kwijt maar je zoekt wel precies dezelfde.
Volgens mij is het idee van een knuffel in bed met muziek en licht niet meer nodig!! Ik vond haar vannochtend in bed omarmt met haar tut met speen en konijnenknuffel :dance: .
Dus denk ik dat ik nu voor een soort sterrenhemel ga ofzo ik moet het even bekijken, maar het wordt er in ieder geval makkelijker op :dance:
Oooh heerlijk!! :thumbup: Nu het lastigste idd het kiezen hihi zoveel leuks te koop. Al moet ik zeggen; wij hebben er bv 1 met afstandbediening. Grappig maar overbodig. De Winnie is de grote hit denk ik juist omdat hij hem zelf kan aanzetten met een grote verlichtte knop op de buik van Winnie. Dus mss iets om mee te nemen in je overweging? Hoef je niet telkens het ding aan te zetten en als ze eens midden in de nacht wakker wordt kan ze hem ook zelf weer aanzetten.
Geloof dat FP er een aantal heeft die de kids ook zelf kunnen aanzetten.
Dank je rhianon voor je tips. Neem ik zeker mee in de zoektocht :thumbup:
die knuf hebben wij ook, nu weer in gebruik voor S. Hebben nog wel die alecto projector (bij beide dames, je mag er wel 1 lenen om uit te proberen?) S kan (nog) zonder haha. T niet :mrgreen: