ervaring baby sleep

Hallo

wie heeft er ervaring met de babysleep?

Beviel het of juist niet en waarom?

Ons kindje (13wkn) heeft door zijn voorkeurshouding een beetje afgeplat hoofd. nu hoorde ik dat het gebruik van de baby sleep een oplossing kan zijn, maar vraag me af of hij zich wel in zo’n houding laat ‘dwingen’.

Ik hoor het graag.

gr, tiene

hier de baby sleep gebruikt tot bijna een maand of 8 en daarna was het voor de kleine echt even wennen want hij kon zn slaap niet krijgen als die niet op zn zij sliep/lag nu is die helemaal gewent zonder baby sleep.

ik heb vanaf dag 1 uitvoorzorg de babysleep gebruikt voor hoofdje en omdat ik het zelf een prettige idee vondt ivm spugen dat het niet terug kon lopen.

maar ik zou het zeker gaan proberen als ik jouw was verder zijn er 2 soorten 1 voor op de zij en 1 voor op de rug

Hier ook gebruikt tot een maand of 5, Mik begon daarna te draaien, Tes gelijk va het begin erin gelegd om voorkeurshouding te voorkomen, met 3 maanden gestopt en ze heeft een prachtig bolletje.

Mik heeft ook nog therapie gehad bij een osteopaat voor zijn voorkeurshouding :thumbup: Hij had ook echt een heel plat bolleje aan de zijkant, zijn oren stonden scheef en het was hem in zijn gezicht ook aan te zien.

wij hebben met jayden ook een baby sleep gebruikt. alleen al om een plat achterhoofdje te voorkomen. jayden spuugde ook veel dus dat waren 2 vliegen in 1 klap

Wij gebruiken hem ook, ook ivm een plat hoofdje.

Hij bevalt mij hardstikke goed, al moest hij er heel erg aan wennen eerste week. Verder geen problemen mee gehad :slight_smile: