Erik of Victor???

Wie mag er van jullie door naar de finale van So you wannabee popstar??

Ik zelf stem op Erik, die is beter dan Victor en hij mag ook winnen van Sascha, die vind ik lang niet zo goed als Erik is.

Oh. :lol: Ik dacht al dat je wilde kiezen uit deze twee namen voor een baby…

Ik heb geen idee… Ik kijk dat programma niet…

Eric omdat hij goed zingt :thumbup:

@Kaar wrote:

:mrgreen: :mrgreen: Nee hoor, het is simpeler…

Ik vind het ook erg knap dat iemand met zo’n sterk accent toch zo goed als spatzuiver nederlands zingt… :clap: :clap:

Ik kijk het programma niet dus zou het niet weten :stuck_out_tongue:

ja zeker weten eric

hij is bovenuit de beste, hij zingt nagenoeg geen valse noot, en over zijn accent doe ik helemaal mijn petje af

sacha, wordt (denk ik ) in de running giehouden door de smsende meisjes

en als sbs 6 presentator denk ik dat victor ook wel wat invloed heeft op de stemmingen

ik ben zelf nbij de opnames geweest en geloof me, in het echt klinkt het voor geen meter en sacha ook niet :silenced:

Gisteren was Erik ook beter dan Sascha

@Kaar wrote:

Haha, dat dacht ik dus ook :mrgreen:

(en ik kijk het programma ook niet)

Ik kies ook voor Erik. Ik vond m gisteren ook beter dan Sacha en idd, de gillende meisjes doen een hoop denk ik ( kijkcijfers hè? )

Als Sacha eruit zou gaan, zijn er meteen een hoop minder die kijken.

Zeker weten Erik!

Buiten het feit om dat hij hier in de buurt woont, zingt hij gewoon echt goed! inderdaad voor iemand die zo’n accent heeft neem ik helemaal mijn petje af!

Maar ja,…al die gillende 16 jarige meisjes kopen bakken vol pre-paid kaarten en sms-en die allemaal leeg…

Ach en wat heb je dan? Een mooi koppie maar zo vals als een kraai :silenced: :eh: die op nummer 1 op komt? :?

Erik Hulschebosch :thumbup:

Erik zingt leuk, maar houdt het wel bij “eenvoudige” nederlandse liedjes. Hij is een echte feestzanger en geen “popstar” De nummers die Sascha zingt zijn veel moeilijker. En Victor zingt wel minder zuiver dan Erik, maar wordt wel al beter.

Nr. 1 wordt Sasha

Nr. 2 wordt Victor

Nr. 3 wordt Erik

Hoewel 2 en 3 nog wel van plaats kunnen wisselen :?

Erik Hulschebosch

mijn schatting

1 sacha

2 erik

3 viktor

Hulsebosch is dus door.

Moest zo lachen toen hij aan het woord was over moederdag.

"mien vrouw Janita heeft gezegd, als je maar niets doet met moederdag, Dus toen zei ik: Ok!

Echt geweldig!

De uitslag had ik dus net gemist, er had er 1 in zijn bedje geplast…

Dank je wel voor je info :mrgreen:

Ha, dat had ik dus ook gemist wie er door was! :thumbup: Beter dat Erik door is! Die zingt beter! :mrgreen:

@Coba wrote:

" De nummers die Sascha zingt zijn veel moeilijker.

Ik zou dat nummer van Ramses Shaffy niet onderschatten hoor.
Ik heb dit programma alleen dit weekend gezien, omdat ik bezoek had die het graag wilde zien. Die Sascha ken ik eigenlijk helemaal niet. Is dat een acteur ofzo? Ik vond dat hij een bijzonder onaangenaam stemgeluid had. Met name bij dat nummer van Boyzone.
Maar goed, smaken verschillen, en inderdaad, jong vrouwlijk Nederland zal er wel voor zorgen dat Sascha wint. :mrgreen: