Ons meisje van ruim 6 maanden nu, gaat al vanaf dat ze een maand oud is ofzo mee met ons als we op bezoek gaan, naar de stad gaan etc. Ze slaapt dan in de wandelwagen, en regelmatig bij mijn ouders in haar ledikantje daar. Dat heeft even geduurd, maar ze slaapt er prima.
Ergens anders is het drama. Heb al vanalles geprobeerd, laten slapen in de wandelwagen (heb een lodger erin, dus lekker geborgen met haar eigen geurtje erin, overdag als ik ergens ben slaapt ze prima, zolang ze me maar ziet) en dan gaat ze inderdaad slapen. Na een uur word ze wakker en is ze helemaal in paniek, om vervolgens niet meer te slapen.
Als ze het weekendbed (met haar ongewassen lakentje van thuis) alleen al ziet moet ze al huilen…
Op schoot dan maar, dan slaapt ze een uurtje, maar dan moet iedereen stil zijn, ook zo lekker op visite
Kortom, help, wat moet ik doen, want ik hoopte oudjaarsavond naar mijn schoonzusje en kids te kunnen, aangezien het bij ons veel te klein is.
thuis oefenen wordt regelmatig gezegd… dus naast haar eigen bedje, haar er eerst inleggen en dan lekker in dr eigen bedje laten slapen… en op ten duur in et campingbedje laten slapen… vaak willen ze dan ook wel ergens anders.
hier was het nooit een probleem, maar nu wil ze dus ook niet meer in een campingbedje, k neem tegenwoordig dus ook de matras mee, en dan gaat het een stuk beter…
Onze kleine man slaapt niet vaak ergens anders, maar de keren dat het gelukt is ( :lol: ), was het inderdaad op z’n eigen matrasje. Die mee, met beddengoed wat er al een dagje of paar dagjes rond zit: :thumbup:.
En dan zo in campingbed of logeerledikant. En kamertje zo donker mogelijk, net als thuis.
Hier geen last van hij slaapt overal als het maar in een bedje is…Toen hij kleinder was sliep hij ook altyd in de wagen bak en dan nam in zijn muziekknuffel mee die hing ik aan de rand dat als hij wakker werd meteen wat vertrouwd zag!
Succes in elk geval want het kan best lastig zijn als je eens weg wil.
Bedankt meiden, ik ga de tips eens uitproberen… hoop dat het werkt