Hallo,
ik heb een vraag en ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen…
Deze maand begonnen met ov test, 30 aug. positieve test, goed ons best gedaan .Kreeg ik 11 sept sávonds bruin bloed en de drie dagen erna heel erge kramp maar bijna geen bloed ( drupje maar geen stolsels). Ik dacht een vroege ongi ( na 21 a 22 dgn, normaal 25 a 26 dgn). Maar nu is de kramp weg maar blijven mijn borsten zo gespannen en hou ik een drukkend gevoel in mijn onder buik…
Herkend iemand dit? Kan je toch zwanger zijn als je heel erge kramp hebt gehad maar bijna geen bloed?
Als ik het goed begrijp heb je een positieve test gehad?
Ik heb ook erge buikkrampen gehad (en bruinverlies) tijdens de zwangerschap van Robbe*, helemaal in het begin, naar ik me goed herinner was ik toen 6 Ã 7 weken zwanger.
Ik ben toen langs mijn gyn geweest en alles was goed (dat zei hij toen vooraf ook al via de telefoon dat ik me hoogstwaarschijnlijk niet ongerust hoefde te maken, zolang er geen bloedverlies mee gepaard ging :thumbup: .
Ik denk dat het ook scheelt bij een eerste kindje, dan moeten je banden echt nog voor het eerst allemaal uitgerokken worden en alles is daarbinnen toch voor het eerst aan het veranderen wat dus wel gepaard kan gaan met buikkrampen :-* .
Oh ik denk dat ik het verkeerd begrepen heb, je had dus een positieve test met zo’n ovtest…
Nou, dan kan het misschien een innesteling zijn, je kan alleen zeker weten dat je zwanger bent met een test, succes! :thumbup: :-*
Bedankt voor je snelle reactie!
Helaas geen positieve test, het was een positieve ov. test.
Had jij helemaal geen bloed? Ik dus wel een beetje en ook oud bloed. Ik vrees dat het niet goed is… maar hoop stiekem toch…
ik had dat deze maand ook. kreeg ineens heel vroeg een beetje waterig bloed/bruin verlies. verder had ik nergens last van.
een paar dagen later had ik toch echt een hele mooie zwangerschapstest :inlove: :inlove:
ik ga voor je duimen dat jij ook zo’n goede afloop hebt!
Hi!
Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Had jij geen erge kramp erbij? Dat is namelijk waar ik me zorgen over maak, het was echt heel heftig… ik heb op internet gezocht maar kan nergen iets vinden over heftige kramp en bijna geen bloed… wel over alleen bloed…
herkend iemand dit?
Wanneer heb je getest? Kan zijn dat je hcg nog niet hoog genoeg is, dan kun je 2/3 dagen later nog eens testen. Ik hoop voor je dat het toch goed zit!
Enne…mijn vriendin had bij haar tweede ook heel veel kramp in de eerste weken, zij dacht ook dat het niet goed was, maar toch een gezonde zoon :thumbup: Maar goed, jij moet eerst nog positief testen :thumbup:
ik heb ongeveer hetzelfde gehad.
een paar dagen voordat ik ongi moest worden had ik erge buikkramp en een beetje bloed, ik heb toen de dag daarna een zw.test gedaan en die was positief…
ik hoop voor je dat het voor jou ook zo positief is maar alleen een test kan het uitwijzen…
Bedankt, voor jullie lieve reacties!
vandaag negatieve test … op naar de volgende ronde!
he jammer :hug: succes in de volgende ronde!