ze werkt in een drogist! Dus denk dat ze er zo aan komt
Ik hbv niet alles gelezen dus mss zijn mijn tips al genoemd, maar beslist geen zwitsal nemen en verder ook geen andere geparfurmeerde produkten (oook niet in bad/douche) Hier 1 eczeemkindjes, onderhoud met vaseline parafine (erg vet) en vaseline lanette en echt grove eczeemplekken bij Mik een zwaardere hormooncreme elocon.
Enigste tip uit mijn ervaring is, blijven smeren met vettigheid, tot in den treure. Je zult zien dat als het straks mooier weer word het huisje van je kindje ook rustiger word.
werk in de drogist idd, mijn collega zei dat ik het maar moest proberen! Ik vind het nu superspul en het smeert ook makkelijk uit.
nou heeft mijn dochter geen eczeem maar wel een hele droge huid en sinds ik het smeer is het heerlijk zacht.
Hier hielp het overstappen naar een ander wasmiddel (Neutral)
Probeer eens Cetomacrogol creme. Lijkt op vaseline maar is iets verzorgender. Ik koop het in de losse verkoop bij de apotheek. Op advies van mijn kraamverzorgster gedaan en mijn dochter was met 3 dagen van de schilfertjeshuid af. Daarna gewoon elke ochtend insmeren. (Helpt zelf ook fijn bij droge ellebogen en zo)
Succes
ROC Enydrial (dermatologische creme voor erg droge huid).
Ik heb het van de week gekocht voor mijn zoontje met eczeem en serieus… zijn huid is heerlijk zacht en niet meer droog. Het is een creme voor baby’s, kinderen en volwassen. Bevat geen parfum (wat de huid weer uitdroogt), chemische stoffen etc.
@kaya wrote:
Ja daar ben ik al.
Wij gebruiken ook ROC Endrial extra emmollient creme en dat gaat super!
Mijn collega heeft heel veel eczeem en die gebruikt koelzalf en dat doet ook veel goed.
ROC is na een jaar aanmodderen ook onze uitkomst!
Kaya hoe kom jij aan deze creme? Iemand je geadviseerd?