Erg pijnlijke borsten

Goedemorgen allemaal,



ik weet net dat ik zwanger ben, nu waarschijnlijk zo’n 6 weken. Het eerste waar ik dat aan merkte was dat mijn borsten erg gevoelig waren. Nu ik 2 weken verder ben doen ze (zeker 's avonds en 's ochtends als ik uit bed kom) erg veel pijn. Zijn er mensen die hetzelfde hebben en eventueel tips hebben?



Heel erg bedankt!

Tijdens de zwangerschap van mnd jongste had ik ook erg gevoelige borsten. Ik hoefde ze maar aan te raken en shoot bij wijze van in de lucht. Wat mij hielp was een goede stevige bh. Dan schudden ze ook niet zo. Verder is er weinig aan te doen en wordt het vanzelf minder.

Hier hetzelfde bij de eerste, en een goede bh is erg prettig dan, als is het maar dat je er niet per ongeluk tegen aan stoot, of een ander… Gelukkig had ik het wel alleen in het begin, ging ook weer over…

Hier ook in het begin enorme pijnlijke borsten, je hoefde er maar naar te wijzen en dan deed het al zeer.

Het hoort erbij, goede bh en verder, het gaat weer over :wink:

Heb het ook gehad… En ook hier continu ondersteunen hielp het beste. Had in de nacht geen bh aan, maar wel een zwangerschapshemd (van de hema) die ondersteunde mijn borsten ook heerlijk. Maar hier ook, er hoefde maar naar gewezen, gekeken of zelfs over gepraat te worden en ze deden pijn. Gelukkig ging het bij mij wel over, geloof met het 2e trimester.