ERG JAMMER....

edit:

Hier stond een heel verhaal over mijn zieke dochtertje, maar helaas mocht ik geen enkele reactie ontvangen

jammer dat je er hier zo moeilijk tussen komt als nieuweling hoor! :thumbdown:

Hoi Thea,



Ik las net het verhaal over jullie dochtertje op jullie weblog. Hoe gaat het nou met haar? Is ze inmiddels een beetje opgeknapt? :frowning: Wat zielig hè met die kleintjes en het is soms zo moeilijk om te begrijpen wat er aan de hand is. Ik hoop voor je dat de rust een beetje is wedergekeerd.



By the way: leuke fotootjes ook, erg schattig meisje :wink:

@Celestientje wrote:

Hoi Thea,



Ik las net het verhaal over jullie dochtertje op jullie weblog. Hoe gaat het nou met haar? Is ze inmiddels een beetje opgeknapt? :frowning: Wat zielig hè met die kleintjes en het is soms zo moeilijk om te begrijpen wat er aan de hand is. Ik hoop voor je dat de rust een beetje is wedergekeerd.



By the way: leuke fotootjes ook, erg schattig meisje :wink:




Dank je wel Celestientje!

Sterkte met je meisje. Gaat het inmiddels wat beter?

Stond je verhaal hier tussen dreumes gebabbel?

Dan denk ik dat velen het niet eens opgemerkt hebben.

Ik zie ook enkel naar 'mijn ’ groepje mamas in dit deeltje.

Misschien kan jet nog eens bij een ander onderdeel zetten, ziekenboeg ofzo.

In ieder geval wel heel erg welkom!!!

En hoe is het nu met je dochter??

Inderdaad wat Dietske zegt, ik kom hier alleen voor het juli 2005 topic en daar kijk ik dan ook naar… Ik lees andere topics hier niet. Persoonlijke topics kun je beter elders op het forum openen bijv. ‘arm om je schouder’ of ziekenboeg.

Het is echt niet dat je niet welkom bent hoor ! :hug:

Nou datzelfde dacht ik ook. Ik kijk in dit hoekje echt nooit naar andere topics dan die van mij clubje. Maar erg naar dat je dochtertje ziek is.

Misschien kun je, je verhaal verplaatsen naar een ander hoekje. Er komt dan zeker respons op.



Je zei ‘nieuwkomer’ maar dat klopt niet erg als je hier al 1,5 op het forum schrijft toch??



Ik wil in ieder geval zeggen dat ik bijna zeker weet dat het er aan lag dat hij op de verkeerde plaats stond. Dit hoekje bestaat toevallig echt uit clubjes en verder kijk ik niet. De algemenere topics kijk ik wel naar alles.

hoi meid, wat spijtig… dan kun je je echt kl. voelen als al niemand er naar kijkt…



wil je anders een linkje naar je topic zetten, dan kunnen we toch even kijken…



maar net als mijn voorgangers al zeiden, is niet bewust, kijk idd ook alleen maar naar mijn topicje.



sorry



veel beterschap met je dochtertje (weet niet wat ze heeft, maar ik wil je verhaal wel lezen!)

Ik begrijp wat jullie allemaal zeggen dat het hier neit op zijn plek zou hebben gestaan. Misschien een gedachte met een simpele grondslag van mij: mijn dochtertje is een dreumes, dus hoort het verhaal bij dreumesgebrabbel…Maar ik begrijp dat het niet de bedoeling is op die manier…



Het gaat op dit moment redelijk met haar, dankzij haar anti-biotica is ze tenminste koortsvrij en dat is al heel fijn!



Iemand stelde dat na 1,5 jaar je geen nieuweling meer kan zijn, en ik snap die beredenering wel, maar ik blijf dat gevoel van nieuweling wel hebben helaas, mede omdat ik niet leke dag kom en omdat ik niet elke dag iets schrijf, maar vooral omdat ik áls ik wel iets schrijf het gevoel heb dat ik een beetje een vreemde eend in de bijt blijf…

hoi

oh, zo moet het absoluut niet zijn hoor, omdat je niet regelmatig schrijft. Als je je ei kwijt wil dan moet dat ook gewoon kunnen.



maar wat de meiden willen zeggen, dat je beter je verhaaltje bij het dreumisvraagjes kunt neerzetten of gewoon bij arm om je schouders. DAar worden dit soort berichten juist gelezen.



in dreumesgebabbel schrijven eigenlijk alle clubjes, bijv. ik zit in de april mama’s en kijk idd dan niet verder in deze rubriek… maar kijk dus wel bij de andere rubrieken…



maar fijn te horen dat je dochtertje koortsvrij is… is al weer een geruststelling!!

hoi mamy. Jammer dat je het idee hebt dat je geen aansluiting hebt. Schrijf je ook in een groepje mee van de leeftijd van je kindje? Op die manier heb je de makkelijkste aansluiting vindt ik zelf. Er schrijven hier zoveel mensen dat het soms moeilijk is om iedereen te ‘kennen’.



Ik heb een zoontje van 4-3-2005. Ik schrijf hier bij de dreumessen in het topic: winterdeugnietjes 2005. Waarom kom je daar anders niet bij schrijven. Daar zitten allemaal kindjes van die leeftijd. Je bent er welkom hoor.



Hoe is het nu met haar oortjes??