Vannacht moest Kimberly zo erg hoesten, dat ze 3 keer in 10 minunten moest kokhalzen en slijm opgaf. Huisartsenpost gebeld en we moesten een hoestdrankje halen. Maar welke moeten we nou hebben? Er zijn er zoveel! :think:
Het is geen vastzittende hoest in ieder geval.
Dan denk ik toch dat je Bisolvon of Fluimucil voor beebs moet hebben. Ze heeft duidelijk last van dat slijm en die twee drankjes lossen het slijm wat makkelijker op zodat ze niet zo hoeft te hoesten. Weten ze bij de apotheek ook wel. Ik weet niet of ze ook hele erge last heeft van een snotneus, maar dan zou ik iig voor het slapen gaan even stomen en als ze dat toelaat (Jim vindt het leuk) even een paar keer hard in haar neus blazen, dan blaas je alles de keel in en slikken ze het door (tip van de KNO) en dan goed sprayen met zoutoplossing. Dan heeft ze 's nachts minder last van teruglopend snot in de keel. Bedje of matrasje iets hoger zetten helpt ook.
Beterschap!
Dank je wel voor je snelle reactie!
Het bedje staat al hoger en zoutoplossing hebben we in huis. Ze heeft geen last van een loopneusje alleen soms een vieze neus.
Moet ik er wel bij zeggen dat ik snipverkouden ben geworden, misschien heb ik Kimberly aangestoken.
Ja dat kan zomaar met dit rare weer is iedereen verkouden :? Ik hoop dat het helpt!