Ik ben dus nu een maand geleden bevallen en daarbij behoorlijk ingescheurd, volgens de kraamverzorgster bijna een totaal ruptuur. Op zich niet zo heel erg last van gehad (vond een knip erger) maar ik bleef een trekkerig gevoel houden. Toch maar eens de boel goed bekeken met een spiegel en er zit precies aan het einde van mijn vagina waar het perineum begint nog een scheurtje met daarnaast een zwart puntje. Ik denk dat dat nog iets van een hechting is of zo. Het is niet zo dat ik er heel veel last van heb ik voel het gewoon als ik zit of loop maar niet altijd. Moet ik hier nu de vk voor bellen of kan ik wachten tot de nacontrole die is op 12 juni…
Kan je inwendig voelen??
Ik heb nl. zelf ooit een draadje eruit gehaald,die kwam gewoon van binnen uit :shifty:
Als je twijfel hebt zou ik gewoon bellen hoor!
Mee eens. Ongerust of ergens last van. Gewoon bellen. Daar zijn ze voor, helemaal niet gek.
Ik heb tussentijds gewoon de vk gebeld en zij kwam even langs om te checken… Hier doen ze dat vaker hoor, gewoon een extra (verlaat) huisbezoekje
Bij mij zat er geen hechting meer, maar het duurde heel lang (zeker 6 weken) voor het laatste stukje genezen was. Het voelde aan als een soort schaafwondje en volgens de vk (bij de nacontrole) was het ook een beetje onstoken. Na een paar dagen smeren met calendula olie was het toen over, dus misschien een tip?
ik zou toch even bellen,
Ik weet niet precies waar het zit, maar ik heb het bij mijn kringspier gehad, was beetje ontstoken, en HA zei steeds dat het aambeien waren, maar niets hielp en ik kon op een gegeven moment niet meer naar de wc van de pijn, ben 9 maanden na de bevalling geopereerd hieraan, ze hebben bij mij de kringspier in moeten knipppen. ( sorry voor dit lekkere verhaal)