Er was eens.....

een peutertje van twee jaar jong, die braaf zijn moeder heeft geholpen met behang afhalen. Elk snippertje werd in een vuilniszak gestopt. Toen de muur kaal was stond hij gezellig toe te kijken toen zijn moeder aan het plamuren en schuren was.

Toen de muur goed glad was keek hij toe terwijl zijn moeder twee lagen witte latex op de muur smeerde. Vervolgens mocht hij met zijn ouders op de fiets mee naar de bouwmarkt om witte structuurverf te kopen. Een grote emmer van 12 liter.

Eenmaal thuis werd de muur door zijn moeder gestructuurverfd terwijl hij sliep en toen hij wakker werd zag hij een mooie maagdelijk witte muur.

Een paar dagen later, zijn moeder was aan het koken, zijn broers dekten de tafel en zijn vader kwam net uit het werk. De peuter vond een groen potlood, en in een onbewaakt ogenblik zette hij op zijn ooghoogte een paar mooie groene krassen op de muur. :shock:

De vader en moeder van dit peutertje waren niet blij met deze actie en toen ze hem daar op aan spraken begon hij toch te brullen en riep: tijn kleuren!!!

Gelukkig was het met een vochtige doek rap weer weg geboend maar oh wat ben ik geschrokken.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Je vertelt het zo leuk! :inlove:

Gelukkig dat de streep weg is gepoetst.

Gelukkig is het eraf!

En het mooiste woord van deze ochtend:

Gestructuurverfd

:mrgreen:

@Karin2 wrote:

Gestructuurverfd

:mrgreen:

hahah geweldig!!!

Fijn dat het eraf is meid.

Ik ken het gevoel…

Maakt niet uit hoor, iedereen snapt het wel haha :mrgreen:

:lol: :lol: :lol:

geweldig he peuters…

zo heeft Luna de korrelpleister in haar kamer eens onderhanden genomen met krijt… :cry:

hihi

lekker boefje

Tja wat is er mooier dan zo’n mooie witte muur…toch heerlijk om daar even een paar strepen op te zetten!! :mrgreen: :wink:

Owww heerlijk neer geschreven, kon de oudste van mijn zijn :smiley:

Haha ja ik wist niet helemaal hoe ik het moest noemen en de spellingscontrole keurde het ook niet goed. Met structuurverf geschilderd?