er naast zitten qua gevoel.. BUB pag 133

:lol: :lol: :lol:

nu ben ik dus echt wel keinieuwschierig haha wat voor feestje hebben jullie het in hemelsnaam over? :think:

ik ben dus terug van de tandarts en de beste man kon niets vinden.dus ik werd naar huis gestuurt met het riedeltje dat hij het wel vaker meemaakte dat vrouwen die op het laatst liepen ineens last van hun tanden kregen,dat de weerstand de zwakke plekken opzocht.dat konden bv de knieen zijn en in mijn geval mijn tandjes :?

daarna ben ik even naar de supermarkt gegaan waar ik bijna histerisch naar buiten ben gerend :oops: ik was amper in de winkel toen ik het gevoel kreeg dat ik de baby daar ter plekke op de vloer zou gaan neerleggen.dat was zoooo raar :doh: de druk werd ineens zo enorm dat ik uit paniek maar van alles in mijn karretje heb gemieterd en als een speer naar huis ben gegaan (volgens mij ben ik de helft vergeten)

dat was een vreemde gewaarwording zeg :shock:

@merel33 wrote:

ik ben dus terug van de tandarts en de beste man kon niets vinden.dus ik werd naar huis gestuurt met het riedeltje dat hij het wel vaker meemaakte dat vrouwen die op het laatst liepen ineens last van hun tanden kregen,dat de weerstand de zwakke plekken opzocht.dat konden bv de knieen zijn en in mijn geval mijn tandjes :?

daarna ben ik even naar de supermarkt gegaan waar ik bijna histerisch naar buiten ben gerend :oops: ik was amper in de winkel toen ik het gevoel kreeg dat ik de baby daar ter plekke op de vloer zou gaan neerleggen.dat was zoooo raar :doh: de druk werd ineens zo enorm dat ik uit paniek maar van alles in mijn karretje heb gemieterd en als een speer naar huis ben gegaan (volgens mij ben ik de helft vergeten)

zie eindelijk een tandarts wat mijn gyn bevestigd :lol: :lol: :lol:

en dat van de supermarkt had ik ook de laatste week van de zwangerschap en ja dat is echt raar!

gelukkig werkt mijn nicht in die supermarkt dus die zei al tegen collega’s wat mij gek aan keken (heb dus kar gewoon laten staan en ben zo weg gelopen) ze loopt aan het einde en volgensmij duurt het niet lang meer voordat de kleine komt :lol: :lol:

die belde 'savonds toen ze vrij was wat ik allemaal moest hebben en die heeft de boodschappen voor mij verder gedaan :lol: :lol:

Maar zeker vreemde gewaarwording :slight_smile:

uhhh als ik alles bij elkaar bekijk denk ik echt van nou beebje je mama is er klaar voor nu jij nog :shifty:

@Marianne mv Lyann wrote:

@merel33 wrote:

zie eindelijk een tandarts wat mijn gyn bevestigd :lol: :lol: :lol:

en dat van de supermarkt had ik ook de laatste week van de zwangerschap en ja dat is echt raar!

gelukkig werkt mijn nicht in die supermarkt dus die zei al tegen collega’s wat mij gek aan keken (heb dus kar gewoon laten staan en ben zo weg gelopen) ze loopt aan het einde en volgensmij duurt het niet lang meer voordat de kleine komt :lol: :lol:

die belde 'savonds toen ze vrij was wat ik allemaal moest hebben en die heeft de boodschappen voor mij verder gedaan :lol: :lol:

Maar zeker vreemde gewaarwording :slight_smile:

uhhh als ik alles bij elkaar bekijk denk ik echt van nou beebje je mama is er klaar voor nu jij nog :shifty:

hoelang duurde het daarna nog bij je?ik voel me er niet echt prettig onder om eerlijk te zijn

ik ga toch even naar het ziekenhuis om het na te laten kijken…en nu gaat er een verloskundige me toucheren (MET HOPELIJK LANGERE VINGERS) :oops:

buuf ik denk dat ik wel weer op tijd thuis ben hoor…maar voor de zekerheid zal ik je smsen als het niet het geval is…

Goed zo, blijven luisteren naar je eigen gevoel en lichaam.

Succes! :thumbup: :pray: :-*

:thumbup: spannend. Het is stormachtig weer … echt een dag om geboren te worden vind ik.

Hoop dat we even niks van je horen, want dan ben je bezig met bevallen. :pray:

ik leef weer met je mee.

zwanger zijn is voor jou ook echt een dagelijske bezigheid he :wink:

ben benieuwd hoe t afloopt vandaag in t zkh

ikke jou even sms’en

…ze ligt aan het ctg…

? :think: eh jij mij even sms-en? :angel: :mrgreen:

ben schieuwnierig :angel: 8)

het wordt weer spannend :dance:

oke…ik zag via een mmsje toch flinke pieken op het ctg…

ze is nu naar de vlk

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

@Jennifer77 wrote:

ze is nu naar de vlk

Wouw ik keek even in Merel d’r topic, zo blijven we dus ook op de hoogte.

We waren al op d ehoogte van het supermarkt verhaal en dat ze even voor controle gaat, maar nu dus een bia ??

Groetjes van Anita (oktobermama’s)

@Jennifer77 wrote:

ze is nu naar de vlk

you go girl :dance: :dance: :dance:

hoho…hoho dat vind ik wel erg snel geconcludeert anita…denk dat we beter gewoon kunnen afwachten