hahaha had jouw koffie nou net besloten maarnaar je moeder te gaan…veel gezelliger :lol: :lol: :lol: :lol:
tis toch wat met die OKT mama’s vandaag 3 BUB’s :thumbup:
maaruh die ene die net weer niet… :hug:
ja ongelovelijk weer he :shock: 3 bubs de okt beebs willen blijkbaar liever sept beebs zijn.14 van de 31 zijn er al bevallen als ik het goed heb :shock: nu ik dat van rhi hoorde dat ze ingeleid is begin ik zelf ook een beetje te twijvelen of ik dat ook niet moet vragen zo langzamerhand,maar op de gewone manier is toch gewoon mooier? :think:
Gaat hard bij jullie oktober mama’s!! :o
@merel33 wrote:
ja ongelovelijk weer he :shock: 3 bubs de okt beebs willen blijkbaar liever sept beebs zijn.14 van de 31 zijn er al bevallen als ik het goed heb :shock: nu ik dat van rhi hoorde dat ze ingeleid is begin ik zelf ook een beetje te twijvelen of ik dat ook niet moet vragen zo langzamerhand,maar op de gewone manier is toch gewoon mooier? :think:
misschien moet je de 3e eens gaan vragen wat ze je kunnen aanbieden…wat ze dan doen… hoe zij er tegenover staan…
gewoon aangeven dat je al weken aan het rommelen bent en dat je fysiek gewoon moe bent…geestelijk wordt het ook zwaar…
dat je twijfelt over een natuurlijke bevalling en wilt weten hoe en wat…
ja dat is waar alleen mag ik vrijdag pas weer naar de gyn en het is helaas ook nog eens niet mijn eigen gyn :think: dus ik weet niet hoe die denkt over mij laten inleiden…
hier even een foto van gisteravond…kijk niet naar mijn gezicht ik had net een wee op die foto (ja peter weet wel wanneer hij ze moet maken) :mrgreen:
koekkoek :shock: wat een mooie volle buik :inlove: :inlove: :inlove:
hahaha wat een joekle van een buik…
heb je je haar anders??? ander kleurtje ofzo???
mooie box :inlove:
ik zal morgen een buikfoto plaatsen…
nou je gezicht tekent :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: …dat betekend dat het niet lang meer duurt.
ik denk dat ik in jouw positie allang voor inleiding had gekozen. Vreet mijn schoen op als er een gyn bestaat die jou NIET wilt inleiden
mijn gezicht tekent? wat houd dat in jen?sorry ik weet het echt niet.
ja inleiden ik heb het er vanavond ook met peter over gehad…ik zag nu pas wat het eigelijk met hem doet al dat geklooi en ook aan hem moet ik denken.het enige wat me tegenhoud is het feit dat een bevalling opwekken vaak langer en pijnlijker is dan een gewone bevalling.
dit is toch gewoon zo?
@colle wrote:
hahaha wat een joekle van een buik…
heb je je haar anders??? ander kleurtje ofzo???
mooie box :inlove:
ik zal morgen een buikfoto plaatsen…
ik ben afgelopen zaterdag naar de kapper geweest om het totaal anders te laten maken idd…ik had het bruin en halflang dus ik ben best extreem bezig geweest ja :mrgreen:
uhh nee di-aan dat hoeft niet zo te zijn
@Jennifer77 wrote:
uhh nee di-aan dat hoeft niet zo te zijn
nee idd heb je ook wel gelijk aan…kijk maar naar rhi ze heeft het toch maar vlotjes voor elkaar gekregen

jeetje meid vind dat de gyn je gewoon een handje moet helpen zeg dit is zo geen doen meer joh!
Wel een erg mooie buik zeg :mrgreen:
ik ga straks het zh bellen hoor.ik trek het niet meer.nee ik heb geen weeen en heb redelijk geslapen.het begint nu allemaal te veel te malen in mijn koppie betreft thomas en de vorige bevalling.ik werd huilend wakker vanmorgen.ik zag de hele bevalling van toen weer voor me en hoe hij aanvoelde een dag na de bevalling.net een porselijnen popje qua huid.het is goed geweest zo…nu wil ik de andere kant meemaken…
Och lieverd…
Gelijk bellen schat…Ze zullen je helpen.
En dan zal je ook die andere kant meemaken…
:-*
@Madre wrote:
Och lieverd…
Gelijk bellen schat…Ze zullen je helpen.
En dan zal je ook die andere kant meemaken…
:-*
dat hoop ik dus wel ja.het zal er ook aan liggen hoe druk het vandaag is,maar als je in elk geval een datum hebt dan valt er al heel wat druk weg…ook peter begint het er aan te krijgen .slecht slapen,niet uitgerust zijn.afwezig dus het word nu gewoon tijd…ik hoop alleen dat ze mee willen werken…
Heh, wat heftig joh
Sterkte en ik hoop dat je nu maar snel aan de slag mag, zet 'm op!
:hug:
ah liefie toch :hug:
Ik zal nooit voelen hoe je je voelt, maar ik kan het wel begrijpen.
Lekker op weg naar je beebje meis.
En het is mooi geweest nu. :-*
owh meisje het is goed zo…
de tranen lopen over mijn gezicht…
idd deze spaning is too much voor jullie alle drie…
ze moeten je wel helpen…
gewoon bellen en al moet je janken…gewoon doen! dan pas weten ze hoe hoog het zit…( eigenlijk hoe laag hij hangt)
ze kennen je, ze weten je geschiedenis…daar doen ze echt wel wat mee.
en anders hebben ze een paar boze dames straks op de stoep…of niet jen en lady
hier ging gisteravond mijn tel om 23.00 uur… ik hoopte zo dat jij het was…maar nee iemand die per ongeluk belde terwijl de tel in zijn broekzak zat…
wat een tegenvaller…
ben vandaag niet thuis, maar ga wel voor je duimen…( ik ga vandaag nar mijn ouders
)
dikke :hug: colle