epileerapparaat

Weet helemaal niet of het hier goed staat :eh: maare ik ben op zoek naar een goed epileerapparaat.

ik wil daar ook mijn bikinilijn en oksels mee ontharen.

enne niet al te veel pijn :wink:

dus kom maar op miet jullie ervaringen

Door de pijn moet je even heen. Tenminste dat is mijn ervaring. Ik heb sinds september de philips satinperfect. Was een van de duurdere maar er zit ook een klein precisie epilator(tje) bij. Wat ik dus voor oksels en bikinilijn gebruik. Maar vooral dat laatste blijft pijnlijker. Haren worden alleen steeds dunner dus het gaat makkelijker en ik merk dat er minder terug komen dan dat ik had.

Benen vergeet ik gewoon dus die moet ik binnenkort eerst weer eens scheren voor ik kan epileren want als de haartjes te lang zijn… auw

Maar echte blonde kleine dunne haartjes trektie er niet echt uit hoor, op mn benen. Maar die zie je toch niet :wink:

Heb hem toen gekocht met 30 euro korting anders zou ik hem te duur vinden. Maar ben er wel erg blij mee.

Ik heb de Braun Silk-Epil. Ben er eigenlijk nog steeds blij mee. Is een scheerapparaat en epileerapparaat in 1. Zitten verschillende koppen bij het epileergedeelte. Helemaal open zeg maar, half afgedekt en een dun stukje.

Ik epileer mijn oksels en bikinilijn niet (heb er de moed niet voor). Maar voor de benen bevalt het erg goed! En ja, de eerste pijn moet je echt even doorheen.

Heb op de HHB iets anders geprobeerd, maar daar ben ik niet blijer van geworden, heel mijn been ligt open!