Entreebewijzen concert controleren of ze echt zijn?

Mijn schoonmoeder heeft bij een vreemde site (zo’n opkoper) 2 kaarten gekocht voor Marco Borsato. Ze zou de kaarten pas later krijgen, meer dan 200 euro voor betaald, buitenlands bedrijf noem maar op. Niet erg slim van dr maar oke. Wij op internet alles al afgespeurd over recensies en daar kwam niet veel goeds uit… Er vanuit gegaan dat ze opgelicht was heeft ze een nieuw kaartje gekocht, komen er ineens van de week 2 kaarten binnen! Dus nu mogen wij met die kaarten gaan! Maar voor hetzelfde geld zijn ze nep? Staan we daar mooi te kijken… Kan je dat ergens controleren?

Ik zou dus echt nooit bij een site bestellen waar geen referenties van bestaan. Vooral niet voor zo’n hoog bedrag. :mrgreen:

Ik koop ze altijd via ticketonline dan weet ik zeker dat het goed is.



Maar ik zou niet weten waar je kan tjekken of ze echt zijn of niet.

Misschien naar een verkooppunt gaan om te kijken?

Ik dus ook niet! Maar zij dacht slim te zoeken via google en heeft er gewoon een aangeklikt, had ze dus bter niet kunnen doen maar dat terzijde…



Nou is het Gelredome hier niet zo heel ver vandaan, maar staat ook zo raar als je daar staat met nepkaarten he…

Kun je daar van de week dan niet even naartoe gaan en daar vragen?

Mijn hemel 200euro voor kaartjes voor Marco B. :shock: ?!



Maar even langs Gelredome en vragen of zij kunnen vertellen of ze echt zijn? :think:

Zou ik wel doen als het toch niet zo ver rijden is…

Beter het zekere voor het onzekere toch?

ik denk niet dat je er iets aan hebt naar het gelredome te gaan, die zijn ten slotte alleen maar de huisvesting van het concert.



Bij lowlands kon je bij livenation controleren of de kaarten echt waren, geloof ik. zie dat livenation dit ook organiseert, dus ik zou daar even contact mee opnemen.

Dank jullie wel! Heb via live nation een site gevonden, die heb ik even gemaild…

zou mooi zijn als ze wel goed zijn! Maar zoveel geld idd zou ik ook niet betalen. Wanneer ga je (als ze goed zijn?)

Morgen!

Ze scannen ze normaal… dus als ze echt nep zijn zullen ze dat zien.

spannend zeg! Hopenlijk zijn ze goed!

En, waren ze goed?

Ben ook erg benieuwd!!

nou, ik ben gisteren geweest, vond het echt weer helemaal geweldig!!!



Marco is zoooo goed!!! :dance: :clap:

ik had niet gebeld met de organisatie. Want kaarten verkocht via opkopers worden ongeldig gemaakt als ze erachter komen.

Ik zou dus gewoon gegaan zijn en hopen op het beste. Kom je erin: mazzel. Kom je er niet in: jammer dan. Maar geen slapende honden wakker maken…

Jaa ze waren goed! Gelukkig maar! Het concert was top! :thumbup:

Gelukkig maar!!!



:thumbup: