Enorm rood en warm rond anus; luieruitslag?

Schreef ik gisteren nog een post dat Lissa zo moet huilen tegenwoordig als ze moet worden verschoond, vandaag zette ze het elke keer op een hele zielige manier op een huilen als ik haar billen schoonveegde en inzalfde. Ze begon helemaal te beven over haar lijfje en als ik met het doekje tussen haar billen kwam, kneep ze ze bij elkaar. Het deed dus zeer. Nadere inspectie leerde dat het rood was rond haar anus en het werd gedurende de dag almaar erger en warmer. Ik meen een hoektandje in haar bovenkaak te zien, dus is dit nu de befaamde zure poep met luieruitslag en zo ja, hoe maak ik het minder pijnlijk, want het is best wel zielig.



Groetjes, Carenza

ik gebruik wel eens bepanthen dat helpt bij mij altijd.



gr Leonie

sudocreme :thumbup:

Bepanthen! Geweldig spul, roodheid is vrijwel meteen over, en het huidje wordt weer lekker zacht

Gelukkig hadden we nog bepanthen liggen, dus dat is er onmiddellijk opgegaan. De sudocreme smeer ik sowieso al, maar dat mocht dus kennelijk niet baten.

En als de bepanthen ook niet helpt even naar de apotheek of drogrist en vragen om zinkolie.



Werkt perfect !!!

Zinkolie of zinkzalf?

@Carenza wrote:

Zinkolie of zinkzalf?


Is beiden goed :thumbup:

Hier werkt sudocrem als een wonder :slight_smile:

Wat maf dan dat die sudo het bij haar niet doet. Ik smeer het altijd trouw. Vriendlief heeft nu papadag, ik zal hem zo eens vragen hoe het nu gaat.