sinds gisteren is floris enorm moe .
gistermorgen zijn we wezen wandelen in het bos waar hij voor de allereerste keer in de wagen in slaap viel…ik zocht er niets achter want ik dacht de boslucht zal hij wel moe van worden.
de rest van dag gedroeg hij zich heel normaal eigelijk…
vanmorgen kreeg ik hem niet eens wakker en heb besloten om hem dan maar lekker te laten liggen.om 08.30 werd meneer eindelijk wakker terwijl dit normaal om 06.30 is. om 09.15 wou hij alweer naar bed toe en heb daar ook aan toe gegeven…om 11.00 heb ik hem er maar eens weer uitgehaald,maar hij lag nog steeds te slapen :shock: .
om 13.00 weer in bed gelegt want hij hield het niet meer vol.meneer sliep al voor ik de kamer uit was. :shock: :shock:
ik snap er niets van…dit is zo totaal niet floris…wat zou dit kunnen zijn? ik heb wel het idee dat er zich kiesjes aan het aandienen zijn.zou dit zijn slaap kunnen veroorzaken? :think: hij heeft geen koorts 37,4
Hier idem dito, hij slaapt ineens stuk meer en makkelijker in.
Ik geef tandjes de schuld.
kan ook dat hij een groeispurt heeft gemaakt en daar even van moet bijtanken…? kan me zo niet meer voor de geest halen of we dat ook hebben gehad met esmee… :think:
hoe is hij vandaag???
denk idd dat het zou kunnen… het is best heftig tadnjes en kiesjes krijgen… kost best energie dus waarom zou je er niet moe van kunnen worden? :think:
aan de andere kant… hij slaapt wel veel ( je had in je smsje niet verteld dat hij bijna de hele dag sliep :shifty: )
je kan ook even de HA bellen om te vragen of het kan… of dat hij misschien een virusje onder de leden kan hebben
het kiesje er door en meneer is weer bijna helemaal zichzelf…,maar na inspectie voelde ik nog een kiesje in aantocht dus die zal morgen wel zeer gaan doen…zucht
dus toch het kiesje… vervelend he… Dave was er juist nachten van wakker…ben benieuwd hoe Jade het gaat doen :shifty: