Ene oogje veel kleiner

Niels zijn ene oogje is een stuk kleiner dan de andere dat is eigenlijk al vanaf een maand of twee schat ik zo. Ik heb me er eigenlijk nooit druk om gemaakt maar ik was net bezig met wat foto’s en toen viel het me ineens wel heel erg op en ben er ook best van geschrokken… Heb niet het idee dat het erger is als hij moe is. Niemand zegt er ooit wat van en ook op het CB is er nooit een opmerking over gemaakt maar toch… Moet wel zeggen dat zijn vader ook niet helemaal perfect symetrisch is, maar hij draagt een bril waardoor het mij eigenlijk nooit is opgevallen.

Wat denken jullie, toch eens vragen aan de dokter?

Heb je het idee dat hij goed ziet? Of twijfel je daar aan?

Ik zou zeggen, zolang je geen twijfels hebt over zijn gezichtsvermogen, dan zou ik er niets mee doen. Niemand is symmetrisch.

Heb niet het idee dat hij minder goed ziet. Wat ik wel vreemd vind is dat het eerder erger lijkt te worden dan minder. Ik denk dan gelijk aan zenuwen/spieren waar wat mee zou kunnen zijn ofzo… :shifty:

Je ziet het verschil indd best duidelijk.

En als jij je zorgen maakt zou ik toch gewoon even langs de huisarts gaan.Vooral omdat je zegt het erger lijkt te worden.

Ik kijk dan even naar je avatar en dan zie ik het persoonlijk daarop net zo duidelijk als op deze foto eigenlijk…

@mamy wrote:

Ik kijk dan even naar je avatar en dan zie ik het persoonlijk daarop net zo duidelijk als op deze foto eigenlijk…

Oh. uhm ‘bedankt’… :?

Goi,

Ik heb dit zelf ook , je ziet dit dus heel goed bij mij.

gr melanie

Annemieke heeft het ook een poos gehad, maar bij haar heeft het CB wel extra gecontroleerd. Zij zeiden namelijk dat ze een lui oog kan ontwikkelen als het ooglid voor de pupil gaat hangen. Dus daar moet je wel even op letten. Bij haar begon het trouwens ook met die leeftijd en sinds kort is het weer helemaal “normaal”.

Groetjes,

Heleen