en...

hebben jullie ze al verzonnen…





de goede voornemens 2009 :mrgreen:















ik ga dit aankomend jaar mijn zwangerschapskiloos eraf werken,…zodat ik weer lekker al mijn kleren aankan



verder ongelovelijk veel genieten van ons gezin…



proberen te sparen… hahaha daar ben ik echt een ster in :liar:





en jullie

Ook de zw kilo’s proberen kwijt te raken



Verder… Voornamelijk genieten van mijn gezinnetje

Meer voor mezelf op komen

Ik heb geen goede voornemens eigenlijk :mrgreen:

Bevallen in mei en daarna mijn kilos kwijtraken :wink: .



En ook sparen!

Zwangerschapskilo’s eraf

Nieuwe baan vinden (voordat m’n zw.verlof afgelopen is al!)

Ons nieuwe huis mooi verbouwen

En genieten van m’n gezinnetje natuurlijk

ik heb me voorgenomen om gewoon lekker zwanger te worden :mrgreen:



deed ik vorig jaar ook, maar helaas, we moeten nog even geduld hebben blijkbaar! :roll:



Verder sja…sparen voor een mooie opgeknapte zolder (is nu een teringbende :silenced: ) en hopelijk ook een babykamer.



En verder gewoon nog meer te genieten van het leven dan ik al deed.



:-* Jiska

Eerst kilo’s afvallen en dan proberen om eind 2009 opnieuw zwanger te raken. :pray:



Cursus spaans volgen



sparen voor een verbouwing

Ik heb me voorgenomen niet zwanger te worden :slight_smile:



Verder:

Kindjes liefdevol en goed opvoeden

lekker veel sporten

Meer cultureel doen, dus museumbezoek en toneelvoorstellingen enzo

Lezen

Schrijven

Sociale contacten goed onderhouden en koesteren

Geen voornemens, maar zeker wel wensen.



Ik wens dat manlief zijn droombaan vind…dat houdt wel in dat hij doordeweeks weg zal zijn, maar als hij gelukkig is zijn wij gelukkig. :mrgreen:

Ik wil ook proberen wat meer te gaan sparen.

Verder genieten van mijn mannetje en een beetje orde scheppen en houden in de administratie.

Ben wat dat betreft een echte rommelkont!

he enige wat ik wil is een beter jaar dan 2008. das mijn voornemen

Ik wil proberen om te genieten van mijn zwangerschap en een mooi en gezond kind op de wereld te zetten in juli…

Ik wil zwanger worden in 2009 :mrgreen: Hopelijk gaat dat lukken.

Ik ga 2009 lekker zwanger beginnen en ik hoop in augustus een mooi kindje af te leveren!

Verder wil ik nog meer gaan genieten van mijn gezinnetje en lekker veel rust nemen.

Beter mijn best doen om op de Topkokkers lijst te komen! :wink:

Een gezond kind krijgen :mrgreen:

Het is misschien geen alledaags voornemen, maar kom het toch ff neerpennen…



Rob en ik houden van gospel muziek. In ons dorp is al 10 jaar een heus gospelkoor. We gingen al naar 4 optredens van hen en kochten hun cd.

kortom: ben fan van hun, van hun muziek en van de uitstraling die ze hebben als groep.

Ik hoorde dat ze nog mensen zoeken om mee te komen doen en dà t is mijn voornemen !

Ik ga meedoen. Niet zo evident als je plankenkoorts hebt…





liefs

Gerda

Mooie voornemens!!



Mijn voornemen is om vooral zo door te gaan!

Ruuds goede voornemen was… ik quote “ik ga :lol: geen goede voornemens meer hebben” Niet veel later kwam hij daar op terug en zei hij… mijn goede voornemen is dat ik in het nieuwe jaar ga genieten van ons nieuwe huis, ons gezin, van jou en alle vrienden om me heen. En ik beloof dat ik meer aandacht aan jou ga besteden, vriendelijker en spannender zal zijn, maar wat hij daar nou mee bedoelde :shifty:



Mijn goede voornemen is dat ik ga genieten van Michel zijn babytijd, iets wat ik bij de andere 2 niet zo heb gedaan.

Dat ik mijn financien beter ga plannen zodat ik vaker iets voor mezelf kan kopen.

Dat ik elke vrijdag met een vriendin ga wandelen/snelwandelen

Dat ik een begin maak met een sportievere Cell die rustig aan toch wat kilo’s gaat wegwerken, maar niet expliciet een dieet gaat volgen.

Dat ik minder vaak ga Kokken/internetten (sorry :shifty: ) en meer tijd ga besteden aan mijn andere hobby’s zoals schilderen, tuinieren en lezen.

Ik wil weer naailes gaan geven aan een klein groepje…



Dus dat lijkt me zat :thumbup:

zwanger worden :dance:



hopelijk word het ons gegung dit jaar en meer voornemens??