en zal het echt zo zijn als op tv?

na een aantal keer op tv te hebben gekeken na de reclames van de H2O stoomreiniger ben ik toch aan het twijfelen of het echt handig is en zoals op tv ik heb nu ook een stoomreiniger en gebruik ik wel voor de vloer alleen hij is zo onhandig te kort snoer en soort stofzuiger model en als ik hem achter me aan wil trekken valt ie steeds om door dat er heel doordacht maar 3 wieltjes onder zitten en ben hier een beetje flauw van en nu dus mijn grote vraag hebben jullie ervaring met de h2o of dergelijke?

het gaat mij meer om te gebruiken als dweil dan voor de andere dingen

ik heb ook een stoomreiniger niet van de tv maar een "nepper"van de groothandel ik vind het echt idiaal :thumbup: ik gebruik hem voor de houten vloer, laminaat en tegels echt idiaal droogt lekker snel en reinigt heel goed

dweilen vind ik erg zwaar werk om te doen hier heb je geen werk van :thumbup:

ik heb hem wel van tv en ik moet zeggen hij bevalt prima en het werkt echt zoals op tv, mijn vloer blinkt elke keer weer als ik gedweilt heb en die pad ziet zwart ( en dat terwijl ik 2x per week dweil )

Mijn ouders hebben hem en zijn razend enthousiast!

ik ga hem dan denk ik toch maar aanschaffen :wink: lijkt me super makkelijk na het stofzuigen ff dat ding er over heen en niet meer met emmers water en lang wachten op het drogen dankje wel voor de ervaringen :-*