maar ik vind veel mensen irri alleen kan er nou niet op komen en dan zit ik weer beneden en dan zie ik iemand en dan denk ik owh jah… straks ff vermelden en dan vergeet ik het weer… :doh:
neem een bloknote mee naar beneden!
Angelina Jolie vind ik niet echt lelijk ofzo, maar die lippen van haar zijn echt “TE” :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
ik heb er nog wel eentje
en hier krijg ik echt de zenuwen van als ie op tv is,
dan gaat ie af!
(behalve bij het sinterklaasjournaal)
Ik vind ook Julia Roberts niet zo erg knap, terwijl veel mensen dat toch wel vinden :think: :think: :think: :think:
Ligt ook aan haar lippen denk ik
Ze leeft niet meer maar ik vond haar zo verschrikkelijk uitzien :shock: die overdreven dikke tieten en lippen :shock:
whaaa die is erg
ik zag in de veronicagids dat de lippen van paris hilton ook mislukt zijn
waarom doen al die vrouwen dat toch?
bert visscher is juist :thumbup: :inlove: :thumbup:
Ja ik vind dikke lippen echt helemaal niks, en grote (.)(.) ook niet (ook al heb ik dat zelf), bij mij gaan ze a.s.a.p. gereduceerd worden
kwalbert verlinde oef wat een irritant klein ventje die echt zoooo overdreven doet en ondertussen iedereen loopt af te zeiken, maar als het een keer over hem gaat…
Weet je wie ik dus echt niet kan uitstaan?
En iedereen vindt haar juist zo leuk en zo lief en zo hieperdepiep…
Yvonne Jaspers!
Die trek ik echt niet, al vanaf het begin dat ze op tv is niet… vraag niet waarom!
Oh ja, en die Chantal Jansen vind ik ook een muts eerste klas, beetje hetzelfde idee…
En met stip op 1:
Geert Wilders!!! :sick: :sick: :sick: :sick:
Wat een onzin kan er uit iemand komen zeg, je zou er bijna een luier ombinden… :silenced:
Deze:
Yip, Chantal Janszen vind ik ook heel onecht overkomen :thumbdown:!
Maaar Chantal mag wel even mijn rug komen kriebelen…
(ze moet toch ERGENS goed in zijn toch?)
:doh: :silenced: :sick:
Sorry… maar… :sick: :sick: :sick: :sick:
Hier kan ik echt niet tegen…
Oeh ja, Andries Knevel…kennen jullie deze dan al?
:roll:
En deze, brrrr…
Tjee dat zijn een paar echte lelijkerds op een rij!