En weer een vraag over haar, resultaat op blz 2!!

Ik ben weer thuis, ben zelf erg tevreden :thumbup: ! De foto houden jullie tegoed, want we gaan nu eerst de verjaardag vieren van onze jongste!



:-*

Ben benieuwd!

Gefeliciteerd met je jongste. Veel plezier vandaag.

van harte gefeliciteerd met de jongste, en inderdaad benieuwd wat het is geworden.

Donker en kort zou erg pittig staan, vooral als je steeds magerder wordt.

Hier dan het resultaat. Let niet op mijn hoofd, ik kijk als een verschrikte kip :mrgreen:











Ben er zelf erg blij mee. Ik kan het net zo maken als ik zelf wil. Heel wild of wat rustiger. Alles met behulp van een klodder wax :mrgreen:

Ziet er leuk uit, en vooral de achterkant vind ik erg mooi zitten.



Alleen ik had voor lang gelaten tot net onder je kin, ik zelf hem ook een boller hoofd en hier gaf mij iedereen de tip om dan je haar tot onder je kin te laten, omdat je hoofd anders dikker lijkt.

De kapper gaf mij deze tip ook.

Haha, iedereen hier in dit topic raadde aan om kort te gaan :mrgreen: ! Zelfs de kapster vond kort leuker en pittiger dan lang. En ik moet zeggen dat ik het helemaal met haar eens ben. Ennuh, mijn hoofd is veel boller geweest, dus ik ben er trots op dat ik het nu zo durf te dragen :thumbup: !

He Juud wat een lekker kort koppie. Staat je goed! Je bent echt helemaal vernieuwd :mrgreen: (nieuw lijf, nieuw haar, wat volgt?)

Dank je wel Ludje :-* !

ja echt leuk geworden en vooral die donkere kleur, maar goed ik vind donker haar dan ook mooier dan blond haar…sorry voor de mensen die blond zijn. :oops:

:thumbup:

Helemaal leuk! Ik zou thuis lekker experimenteren met wat gel! Maar vind het je echt erg leuk staan :thumbup:

Dank jullie wel!!

Wat Leuk !!!

Staat goed meis

Metamorfose!! Heel leuk :thumbup: :thumbup:

Nou inderdaad zoals ludje al zegt…wat gaat er nog meer veranderen??





Maaruh ziet er goed uit hoor wijffie!!!

Waren je mannen ook tevreden met hun “nieuwe” mama en vrouw??

ik vind het super leuk en pittig staan :thumbup:





Ondanks dat ik ook een boller gezicht heb, heb ik 9 van de 10 keer mijn haar kort :thumbup:

:oops: :oops:



Dank voor de complimenten! Ik ben er heel blij mee (ook met mijn haar uiteraard :mrgreen: ). Vanochtend een beetje wax er in en het zit net zo als de kapster het gisteren gestyled had :thumbup:



Oh Nathalie, mijn mannen vonden het alledrie helemaal leuk :thumbup: . Tim zei zelfs: “wat ben je mooi mama :inlove: :inlove: !” Altijd leuk om van je zoon te horen toch!

Kom nu pas weer online, gisteren drukke dag gehad.

Wauw meis !!!

ik vind het echt heel erg mooi. Staat je super !





maar euch… val jezelf niet steeds zo af - qoute: ik kijk als een verschrikte kip… vind ik dus echt niet. Ga nu eens aanvaarden dat je een mooie dame bent !!!



off topic:

Nog gefeliciteerd met de verjaardag van de jongste. 17/10 jarig dus… mijn oudste dochter ook. Werd gisteren alweer 23 !!!



liefs

Gerda

@gerda wrote:





maar euch… val jezelf niet steeds zo af - qoute: ik kijk als een verschrikte kip… vind ik dus echt niet. Ga nu eens aanvaarden dat je een mooie dame bent !!!



off topic:

Nog gefeliciteerd met de verjaardag van de jongste. 17/10 jarig dus… mijn oudste dochter ook. Werd gisteren alweer 23 !!!



liefs

Gerda




Lieve Gerda,



Ruim 20 jaar een niet zo’n goed zelfbeeld van mezelf gehad en ik moet nu echt stap voor stap leren om mezelf te accepteren, om te accepteren dat ik er best mag zijn.



Lars werd 14 oktober 3 jaar, we vierden het gisteren. Jij nog van harte gefeliciteerd met je dochter!

leuk geworden zeg! :thumbup: mooie diepe kleur ook! :smiley: