En wat is jullie buit van de Vrijmarkt ?

Gescoord in Zwolle:Centrum en park Eekhout

nieuwe Tricot slenn gekocht voor de consulten,voor € 5,-

de meiden een dubbele Baby born tweeling buggy met poppen,.suc6 nr !! € 10,-

1 paar Teva’s voor Dl € 2,50

spijkerbroekje voor Dl € 1,-

easy gliders schaatsen € 1,-

Ikea kleuterstoel € 1,-

Handboeien voor Zl € 0,10

Helemaal blij en nu lekker thuis,de kids spelen met de nieuwe buit

en wij komen bij haha,.wel gezellig zelf eens op koopjes jacht ipv verkopen.anders maar eigelijk best leuk :wink:

Grote tas met Lego baby (stack), Nijntje leer koffer, paar Dr. Visser schoentjes en nog wat gewone lego.

Hier een barbiepop, prinsessenspul en goofy poppetjes

En een little people piratenschip

Gratisssss :mrgreen:

Vinger-twister, elektro, houten stapel ballen-tellen-puzzel en een complete houten cricket/golf set.

Wij hebben eigenlijk niet zoveel gekocht, maar goed ook, heb niet zoveel geld.

Maar beide kids hadden 5 euro mee uit de spaarpot en de jongste heeft daar 2x kidsknex voor, de oudste heeft een dansmat.

En ik heb voor de jongste een broekje en een shirtje…en dat was het.

Heb me aardig kunnen inhouden… :mrgreen: :mrgreen:

een houten speelding, met van die kralen die je kan verplaatsen en schuiven… 0.50 cent :thumbup:

en suikerspin :drool:

2 my little pony,s voor 50 cent

fietshelm voor 1 euro

Metalen prinsessen prullenbak 25 cent

Ritje op paard 2 euro

En Melinda was helemaal happy voor nog geen 5 euro :inlove:

De meiden hebben elk een haarband gekregen met van die lichtgevende sprietjes erop en samen een puzzel van prinsessen en mick heeft nog een blousje gekregen en Indy een rokje…

Alles tezamen waren we 12.50 euro kwijt…

Een boekje van dribbel

Oei, ik heb nog best wat uitgegeven, maar vind wel dat ik mooi spul heb gekocht haha

Mikado, monopoly junior, rummikub junior, twister, mini loco met 4 boekjes, koetje boe, alvast Avi boekjes die ik tegen kwam… Verder heeft hij zelf nog knikkers uitgekozen, sinjo’s, haaien, zwaard van peter pan, een blokfluit… Best genoeg :shifty:

Hier heeft mijn zoontje van 4 uit zijn spaarpot en van opa en oma 10 euro gekregen en heeft daar vooral Hotwheels van gekocht, nog een paar Cars autootjes en een electrische (batterij) gitaar.

Voor hem een hele mooie score :mrgreen:

Wij zijn ook leuk geslaagd :smiley:

Dochter vond haar zo gewenste skeelers, die kreeg ze van mij. Verder kregen ze alledrie 2,50 om zelf te besteden. De een kocht daar een stapel suske en wiske’s en donald ducks voor, de ander een didl knuffel en pennenbakje, oudste Risk en een postzegel-bewaarboek. Voor de jongste kocht ik een nijntje boekje, houten auto en een blokkenkarretje.

Een politieauto van duplo! :slight_smile:

@Lune wrote:

Verder kregen ze alledrie 2,50 om zelf te besteden. De een kocht daar een stapel suske en wiske’s en donald ducks voor, de ander een didl knuffel en pennenbakje, oudste Risk en een postzegel-bewaarboek. Voor de jongste kocht ik een nijntje boekje, houten auto en een blokkenkarretje.

Hier mensen die losse donald ducks verkochten voor 1 euro :wall: .

Vorig jaar nog wel 25 cent het stuk en dan 5 voor 1 euro enzo… dan is het leuk… maar dit jaar dus niet voor geslaagd voor de jongens.

Wel voor 4 euro in totaal veel boeken.

6 pinkeltjes, 2 boeken voor de oudste, 2 voor nummer 3 en 3 kartonnen boekjes voor de jongste (er is nogal wat gesneuveld in de loop der jaren, nu heeft hij er ook weer mooi een paar).

Skeelers niet gezien/ gevonden in goede maat, geen loopfietsje, geen 16 inch fietsje (maar die heb ik maandag gekregen bij een jas :mrgreen: dus hoefde ook niet meer).

Was weinig echt mooi/goed spul vond ik… veel baby/dreumes waar wij ook niet zoveel meer aan hebben.

Hier ook weinig moois eigenlijk, zkeer geen loopfiets helaas.

Wel veel skeelers gezien, maar ja, een paar was echt genoeg :lol:

Hier idd ook mensen gezien die een euro voor een dd of s&w vroegen, maar bij de vierde keer vragen sprong mijn zoon een gat in de lucht want zelfs de s&w mochten voor 0,10! Hij had 2,50 te besteden en baalde al dat hij nog niet eens drie strips kon kopen, maar kwam uiteindelijk thuis met een flinke stapel :mrgreen:

@Lune wrote:

Hier idd ook mensen gezien die een euro voor een dd of s&w vroegen, maar bij de vierde keer vragen sprong mijn zoon een gat in de lucht want zelfs de s&w mochten voor 0,10! Hij had 2,50 te besteden en baalde al dat hij nog niet eens drie strips kon kopen, maar kwam uiteindelijk thuis met een flinke stapel :mrgreen:

Maar dat is toch ook het leuke aan een vrijmarkt denk ik dan?

Als je grote prijzen wilt voor je boekjes, dan moet je ze niet daar aanbieden volgens mij :wink: .

Ach ja, sommige mensen willen de hoofdprijs (en dat zijn dan de mensen die aan het eind van de dag nog met 90% van hun spullen zitten… en dan soms de hele bende in een klaarstaande container mikken… zo zonde!)

Hier niet naar de vrijmarkt geweest. Ik wacht nog even een paar weekjes dan is het namelijk bij ons in de straat. Vorig jaar een trampoline voor 1 euro! springen ze nog bijna dagelijks op. Het is wel een kleintje en dus mooi voor binnen.

Maar ik heb er al helemaal zin in.

@teun wrote:

en suikerspin :drool:

hmmm Ik ook :smiley:

Verder 3 speeldingetjes voor Tess

en tas vol leuke wol om leuke dingetjes van te maken voor fotografie

2 leuke houten ‘wijn’ vaatjes voor in de tuin want denk dat ze net te klein zijn voor de fotografie :stuck_out_tongue:

En een bakje voor fotografie.

Kortom heb me ook flink ingehouden :slight_smile:

Zal wel een TE leuke ouderwetse driewieler…

Nu al spijt dat ik die niet heb gekocht :stuck_out_tongue:

Hier een leuk kralending voor R. (met van die spiralen…) voor 2 euro.

Verder niks leuks gezien, maar de rommelmarkt was dan ook niet zo groot…

Wel hebben we zelf op de rommelmarkt gestaan en wel voor bijna 190 euro vérkocht!!! :mrgreen:

Nou, hier in t noorden van Drenthe was het een saaie boel, weinig kraampjes, niks te doen voor kinderen (voorheen organiseerde de scouting vanalles), maar toch hadden we een mooie buit:

• 4dvd’s zo goed als nieuw (van mensen van school dus we kregen een lief prijsje) De kleine Zeemeermin (studio100), Tinkerbell De Verloren Schat, Tinkerbell en de grote reddingsoperatie en Matilda. Oh en nog ergens anders Otje deel 1.
  • skeelers voor dochter, stoer blauw met zwart
  • een grote zak met playmobiel, de kinderboerderij, bijna helemaal compleet (en met een aantal dingen die er niet bijhoren)
  • 4 prentenboeken (een boekje met versjes en prenten van Rie Cramer, De Koe die in het water viel, Peter & Petra van Astrid Lindgren, en een boek over Alfie = allemaal jeugdsentiment)
  • een poppenbuggy, een iets groter model dan die we ooit hadden
  • flippers
  • een vtech laptop
  • een zelfgemaakte verkleedjurk
  • hakjes en een prinsessendiadeem

en dan kregen we nog een steekijsje en aten we een frietje.