en toen was ze opeens zindelijk :-)

1 november hakte ik de knoop door, mn meisje zou zindelijk worden.

Plassen had ze vrij snel door hoe dat moest, maar het poepen bleef ze in dr broek doen.



Ben blijven aanhouden en blijven zeggen dat ze niet in dr broek moest poepen maar op het potje.



Afgelopen weekend was ik vrij, in totaal bijna een week.

Ik hoopte stiekum dat ze in dit weekend het poep-knopje zou ontdekken.

En jawel hoor dat gebeurde… en opeens was ze zindelijk overdag.



Ben zooo trots!!! ook smiddags in bed in ze droog tijdens dr tukkie.

Nu snachts nog maar dat komt vanzelf wel.



Weg met die luiers voor overdag!!!



MN meisje is groot… sjucht…

:dance: :clap:



Wat een trots gevoel geeft dat he?? :thumbup:



Hier ook een mannetje wat bijna van de een op de andere dag zindelijk was (wat betreft plassen overdag dan).

's Avond voor het slapen gaan krijgt hij nog wel een luier om… die hij dan vervolgens vrijwel meteen vol poept :roll:

:dance: :clap:

@marieke_dm wrote:

's Avond voor het slapen gaan krijgt hij nog wel een luier om… die hij dan vervolgens vrijwel meteen vol poept :roll:


Hij poept tenminste nog in z’n luier. Hier moet ik dus elke keer onderbroekjes schoonmaken (of gewoon weggooien :sick: ).



Pooh: gefeliciteerd!

@Willy wrote:

@marieke_dm wrote:
's Avond voor het slapen gaan krijgt hij nog wel een luier om… die hij dan vervolgens vrijwel meteen vol poept :roll:


Hij poept tenminste nog in z’n luier. Hier moet ik dus elke keer onderbroekjes schoonmaken (of gewoon weggooien :sick: ).


Ow, das inderdaad minder :?
Kan je nog beter een luier om moeten doen...

Maar die luier is hier intussen ook niet meer nodig, want meneer poept op het potje en is 's nachts ook droog :dance:

en toen was ze 1 dag op het kdv geweest en kunnen weer van voor af aan beginnen :twisted:



Was lastig dat Lianne steeds naar het potje wilde, dus hebben ze dr een luier om gedaan.

Ow, dat is vervelend ja :?



Toch heeft onze oudste dat ook een tijdje gehad hoor. Thuis zonder luier en op school een luierbroekje. Ging goed, heb er eigenlijk ook nooit verder over nagedacht :mrgreen:

Is misschien ook wel kind-afhankelijk.



Succes en hopelijk gaat het op het kdv ook snel goed!