En toen had ik opeens

een broer van 37 jaar erbij :shock:

Vorige week zaterdag stond er een vreemd berichtje in de hyves van mijn schoonzus van ene M.

Ben jij de dochter van S K (mijn pa),als jij dat bent dan zal ik vertellen wie ik ben :eh:

Ik was erg nieuwsgierig dus ging in zijn krabbels lezen,daar las ik dingen als antwoord op krabbels van hem,ik naar die vrouw gegaan waarvan hij die krabbels kreeg en daar zag ik krabbels van m zoals ,ik zoek mijn vader hij heet S K (naam van mijn pa)

Die vrouw blijkt een nicht van mijn pa te zijn en waar hij niet mee omgaat.

M had in papieren gelezen wat zijn geboorteachternaam was en zo kwam hij via hyves bij de nicht van mijn pa terecht.

Nadat ik al die krabbels had gelezen heb ik M een prive bericht gestuurd en daarin gezet dat ik de dochter van S K ben en dat ik dus zijn halfzusje ben :shock:



Mijn vader heeft weleens verteld 1 jaar terug dat hij vroeger 2 of 3 weken een vriendin heeft gehad,van haar ouders mochten ze elkaar niet meer zien,waren zeer gelovig en erg streng.

Jaren later hoorde mijn vader dat die meid een kindje had gekregen van mijn vader :?

Mijn vader nam dit niet echt serieus en wist ook niet waar die meid was.



Nu jaren later blijkt dus dat het echt waar is :shock: :shock:



Het lijkt wel een soap maar het is echt gebeurd :lol: :lol:

En nog gekker M woont sinds ongeveer 1 jaar 5 straten verder :shock:

Ik heb al een paar keer gepraat met hem via msn,het klikt wel goed vind ik!!!

Hij is vroeger geadopteerd :frowning: zijn biologishe moeder heeft hij ook gevonden.

Van de ene kant doet dit mij best pijn,doordat zij het kindje heeft weg moeten doen van haar ouders hebben wij hem niet eerder leren kennen :frowning:

Maarja niks meer aan te doen,we gaan er nu mooie jaren van maken!!!

Voor mij hoort hij er meteen helemaal bij!!!

Ik hoop hem snel in het echt te ontmoeten!!!

En kwa uiterlijk lijkt hij veel op mijn pa zijn broer en vader :mrgreen:



Nou wat een verhaal he :lol:

Ik sta iedere morgen op en denk ik heb er een broer bij :shock: :mrgreen:



Groetjes Diana :-*

Haha je had het mij al verteld maar ik zou er ook raar van staan te kijken hoor! :shock: Het is niet zomaar iets :shock: Maar wel leuk! Hopelijk gaan jullie samen nog veeel fijne jaren te gemoet! :smiley:

wauw wat gaaf het lijkt wel een film!



Van harte gefeliciteerd met je "nieuwe’ familie lid je nieuwe broer!!!



Ow jullie hebben zoveel bij te praten en zoveel dingen elkaar te vertellen!



Ik hoop dat jullie daarom ook nog maar heel veel jaren broer en zus mogen zijn! :smiley:

Wauw, wat een verhaal!



Veel plezier en geluk met je nieuwe broer.

leuk gefeliciteerd

lijkt me idd dat je dan even raar staat te kijken ja :lol:

Gefeliciteerd, wel apart om mee te maken lijkt me.

Wat een verhaal!

Jullie hebben vast een heleboel bij te kletsen.



Veel geluk met je nieuwe broer.

Wat een verhaal maar wat leuk dat het klikt op msn. Nu nog elkaar in het echt ontmoeten, spannend. Nog heel veel fijne jaren samen.

Jullie zullen elkaar wel heel veel te vertellen hebben.

:o diana …dat heb jij weer :lol:



na de dood van mijn biologische vader had ik ook “ineens” na 36 jaar een broer erbij :inlove: hij is al een paar keer hier geweest en dat klikt ook goed :dance:



ik vind het stoer dat ie gezocht heeft en dat je er voor open staat :clap:



dussss: wat fijn dat hij zo dicht bij je woont…wie weet kan er een hechte vriendschap ontstaan met misschien wel het écht broer-zus gevoel :dance:







:-*

Raar is dat he?!



Op mijn oma’s sterfbed een paar jaar terug kwam mijn oma’s zus ermee dat mijn oma voor mijn moeder nog een kindje had gehad (op haar 15de) dat ze moest afstaan van haar vader. Mijn oma is nog bij geweest maar was niet genoeg aanspreekbaar om het daarover te hebben en bovendien zal ze het niet voor niets altijd verzwegen hebben. Toen mijn oma overleden was hebben mijn moeder en haar zusje het hier nog eens over gehad met mijn oma’s zus. Ze bleken dus een broer te hebben. Het was een heel triest verhaal eigenlijk. Mijn oma is zwanger geworden van een griekse matroos en dat was toen natuurlijk een schande. Ze moest het toen afstaan van haar vader terwijl ze dit niet wilde. Na dat ze het kindje heeft afgestaan moest ze het nog een jaar lang iedere dag gaan voeden :shock: en mocht ze hem niet aankijken zodat ze niet aan hem gehecht zou raken. Na een jaar is hij toen geadopteerd. Toen mijn moeder en haar zusje hier achter kwamen zijn ze naar hem op zoek gegaan via het FIOM. Door een foutje van hun kwamen we achter zijn achternaam en ben ik eens gaan surfen op het internet en hebben we hem gevonden. Ze hebben contact met elkaar gehad maar hij blijft toch niet echt familie. Daarvoor missen ze een jaartje of 45 :roll:



Gelukkig klikt het tussen jou en je broer goed en kunnen jullie de verloren jaartjes gaan inhalen. :slight_smile:

geweldig nieuws toch :thumbup:

hoop dat jullie na al die jaren veel fijne momenten zullen hebben.



ik was een jaar of 13/14 toen mijn ouders vertelden dat ik een half broer en zus had , nu hebben we alleen nog contact met mijn half broer die ook vorig jaar een dochtertje gekregen heeft, super leuk.







gr mel

Nou, dit lijkt Spoorloos wel, haha.

Wat fijn dat hij je gevonden heeft!

Wel spannend lijkt me.



Liefs Esther :**:

Wow wat super zeg !!!



Nou geniet er samen van… en probeer lekker de verloren jaartjes in te halen…

het leven is al veelste kort…

Tjonge zeg! Ik kan me goed voorstellen dat je dan echt wel even raar op je neus staat te kijken… Maar ja, familie, daar kan je nooit genoeg van hebben! Ik hoop dat jullie elkaar vlug zullen ontmoeten en dat het in het echt ook zo klikt!!!

Wat een verhaal, hopelijk dat het in het echt ook goed gaat, gefeliciteerd!

jee dat lijkt me apart zeg!

heel fijn dat het klikt!

wat leuk zeg!! ik hoop dat het echt gaat klikken! succes!

wat leuk zeg, alleen lijkt het me wel raar zo in ene een broer erbij.

ik hoop dat het heel goed gaat klikken tussen jullie en dat jullie een fijne tijd hebben.

:-*

Jeetje wat een verhaal :shock:

wel fijn dat je weer contact hebt :thumbup:

Jeetje wat bijzonder om er op die manier achter te komen dat je nog een halfbroer hebt! Fijn dat het tot zover klikt! Jammer dat jullie elkaar niet eerder hebben leren kennen!