Zoals de meesten ondertussen al weten heb ik afgelopen januari een 4e mk gehad,de laatste 2 mk’s zijn via currentage gegaan.
maar nu is mijn cycles helemaal de weg kwijt, geloof ik, na de laatste mk liep het als volgt ipv 4 weken cycles wat ik normaal heb nu als volgt; 5,5 weken 5 weken, 5weken, 5 weken, 8 weken en nog steeds niets :roll: al wel 4 testen tegen aan gegooid maar helaas zijn ze negatief,
nu heb ik een afspraak bij de ha gemaakt,
Maar nu weet ik echt niet wat te vragen en waarna,
1 ding wel dat is dankzij een ernstig meningsverschil ik een andere gyn (en ziekenhuis) wil hebben.
en wat ik kan verwachten…
iemand???
Ik heb er geen ervaring mee, maar kan me best voorstellen dat je hormoonhuishouding door de war is na zoiets ingrijpends.
Heel veel sterkte en succes bij de huisarts
hoi,
ja dat snapte ik wel alleen we zijn nu 6 maanden verder en volgens de gyn. hoort het nu wel weer in het normale ritme te zitten,
maar mijn vraag is meer wat kan ik verwachten?
qua verdere behandelingen.
:-*
Hoi,
4 miskramen en dan ook nog geen duidelijkheid. erg irritant!
Ik heb zelf 3 miskramen gehad en van mezelf een onregelmatige cyclus. Daar ben ik op den duur mee naar het ziekenhuis gegaan. Bij mij was het ongeveer zo: 35 dagen-40-45-38-50-60-35
Maar daar deden ze niks mee, omdat wel bleek dat ik een goede eisprong had. Ik was al 3x zwanger geworden. En doordat ik tempte en ovulatietesten deed wist ik dat ik een eisprong had.
Maar je kunt het altijd proberen…succes!
Nienke