Zoals de titel al doet vermoeden; ik zit met een vraagje over het spiraaltje, en dan met name over de periode na het verwijderen! :roll:
Ik heb op 1 oktober bij de ha mn spiraaltje laten verwijderen. alles ging perfect, ik heb geen pijn gehad en op de dag zelf ook geen bloedingen! :dance:
Twee dagen later ging ik opeens bloeden. Ik de ha gebeld om te vragen of dat nou een ongi was, of toch nog een nabloeding… Na een hoop gezeur met de assistente (ik kan dr wel schieten! :shifty: :doh: ) toch te horen gekregen dat ik toch echt ongi was.
Maar nu: Sinds gisteren ben ik weer gaan bloeden!! :shock: Ben ik nou weer ongi??? of was dat van 2 weken geleden toch een nabloeding??
ik snap er nix meer van! :wall: Kan iemand opheldering geven??
liefs
daffie
Wat ik van de gyn en mijn ha heb begrepen is dat je ook met een spiraaltje verwijderen eerst een onttrekkingsbloeding hebt, en de 2de x bloedverlies is je ongi.
Ikzelf zou dus zeggen dat je nu voor het eerst echt ongi bent en de keer daarvoor een onttrekkingsbloeding had.
Zit ineens te denken. Wat voor spiraaltje heb je gehad? Een Mirena of koperhoudend spiraaltje? Kweet namelijk niet of dat iets uitmaakt.
hoi,
sorry voor de late reactie, maar mijn computer thuis is gecrasht! Dus zit nu bij mn schoonouders, die nog niet mogen weten dat we aan het klussen zijn… :mrgreen:
Ik had een mirena… Nou, mijn ha had helemaal niets gezegd over een onttrekkingsbloeding! Maar dat schept wel een beetje duidelijkheid… Wel jammer… Het rare is alleen dat ik bij die eerste bloeding wel ook slijm enz. had… En de 2e bloeding was alleen een beetje roze bloed… Maar het klinkt wel logisch, dus ga er maar vanuit dat ik nu weer in het begin van mn cyclus zit…
hartstikke bedankt voor je reactie!
liefs
daffie