En maar weer afwachten...!

Wij willen graag een broertje of zusje voor onze oudste en ik vroeg me af of er misschien nog iemand is die graag een tweede kindje wil, zelf zit ik alweer in de 5e ronde en tot nu toe is het nog niet raak! :cry:

Duurt het bij een tweede kindje vaak langer om opnieuw zwanger te raken? Of maakt dat niet uit? Hoop toch van niet, bij de eerste duurde het ook al 7 maanden, is normaal weet ik! :lol:

Gisteren getest (kon het weer eens niet laten) veel te vroeg denk ik maar er was niks te zien! Ja wel heeeeeeeeeeeeeel iets maar dat gaat gewoon door als negatief, dat heb ik al vaker gehad en toen was het ook niets!

:wall:

dus gewoon maar weer afwachten…!

Ik ben zelf niet bezig met zwanger worden van de tweede, maar hier is een heel topic met meiden die dat wel zijn:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=72805

Veel plezier met oefenen! :mrgreen:

Okee, leek me juist wel leuk om een nieuwe topic te openen maar dat kan dan denk ik niet? Ben hartstikke nieuw hier dus snap er nog niet zo heel veel van, maar dacht misschien zijn er meerdere meiden die het leuk vinden om er iets neer te zetten!

Groetjes

Hey wij zijn ook bezig voor een tweede, zitten nu in de zesde ronde. Met als klapper twee maanden geleden een miskraam. Dus als we dan weer opnieuw moeten gaan tellen zitten we nu weer in de tweede ronde.

Het blijft spannend.

Wat als je dadelijk zwanger bent, er zijn zoveel vragen die je met de eerste hebt maar nog meer met de tweede.

Bij de eerste heeft het 10 maanden geduurt.

Wij hebben wel bewust gekozen voor een groter leeftijdsverschil. Milan is nu bijna 2,5 jaar en gaat al naar de peuterspeelzaal.

duimen maar weer de komende tijd.

liefs :stuck_out_tongue:

Chant: Wat spannend allemaal zeg! Met hoeveel weken heb je een miskraam gehad?

Succes met zwanger worden!

Groetjes

Je kan wel een nieuw topic openen maar als iedereen dat doet zie je op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer :wink:

Ik schrijf dus mee in dat topic samen met nog een paar leuke, gezellige meiden.

Hopelijk is het snel raak bij jullie :thumbup:

Tjee zeg!! Nou dit vind ik echt waardeloos! Dacht dat je daar vrij in was…!

Waarin? Het openen van een topic?

Natuurlijk ben je daar vrij in maar als iedereen die een tweede kindje wil daar een apart topic over opent is het overzicht snel kwijt.

Dat wilde ik alleen maar zeggen :roll:

zolang is 5 maanden wachten toch niet? :think: zelf heb ik 30 maanden moeten wachten 2 en een half jaar en natuurlijk dat hoor je vaker niet als wel maar gemiddeld duurt het 1 jaar voor een kindje

hoop dat het "snel"raak mag zijn

Hey,

Wij hebben bij 6 weken een miskraam gehad, alleen nog heel pril maar toch een verlies met verdriet.

Het is nu nog even afwachten tot volgende week dan weten we weer meer of het nu wel gelukt is.

spannend allemaal.

@Twiggies wrote:

Chant: Wat spannend allemaal zeg! Met hoeveel weken heb je een miskraam gehad?

Succes met zwanger worden!

Groetjes

@Twiggies wrote:

Tjee zeg!! Nou dit vind ik echt waardeloos! Dacht dat je daar vrij in was…!

Ik vind dat je wel erg heftig reageert op de reactie van Marieke :wink: Je komt hier net op het forum kijken en om dan direct dingen waardeloos te noemen en te zeggen dat je daar vrij in bent dat lijkt me niet nodig dacht ik :wink: En inderdaad er zijn heel veel topics waar je je bij aan kan sluiten met mensen die in de zelfde situatie zitten als jij :thumbup:

En nu mijn reactie op je vraag…

De eerste 2 gingen vlot en nu zijn we al 2,5 jaarmet een3de bezig en inmiddels in de medische molen :slight_smile:

Dus 5 maanden is echt nog niet lang. Maar ik snap dat je weinig geduld hebt omdat de wens zo groot is…

Heel veel succes met zwanger worden :thumbup: