Ik vond de ik ga topics zo leuk ik denk ik maak er ook één :mrgreen:
Met mijn plannen voor vandaag en verder :mrgreen: :
Ik ga:
Douchen
Aankleden
Boodschappen doen
Wandelen met Sara
De stad in met Sara
Nieuwe mobiel uitzoeken (want de mijne is TE vaak op de grond gegooid door Sara :lol: )
Behang afscheuren in de logeerkamer want dat wordt Sara haar kamer
Over 2 weken met vakantie
dan in een stacaravan in Hieslum vakantievieren met Sara en een tante
Genieten van mijn vrije tijd de 2 weken die ik vrij ben
in die 2 weken Sara’s nieuwe kamer klaar maken
Daarvoor naar de IKEA om haar bed en nachtkastje te halen
NU ACHTER DE COMPUTER WEG OM MET DIT ALLES TE BEGINNEN :mrgreen:
:lol:
ik ga zo meteen klootschieten :mrgreen:
:eh:
Nou weet ik toevallig wat dat is, maar ik blijf het een rare term vinden…
Wel veel plezier Heleen!
hihihi wat is klootschieten? :eh:
Ik heb gedaan: :mrgreen:
badkamer schoongemaakt
daarna gedouched (handige volgorde he 8) )
Boodschappen gedaan
met sara gewandeld
lekker (al zeg ik het zelf :mrgreen: ) gekookt
was gedaan
met sara gespeeld en gek gedaan :mrgreen:
Sara naar bed gebracht :mrgreen:
En nu is het even Nynke-tijd 8)
Ik ga nog effe mijn mail checken, en zo meteen komen de buurtjes gezellig borrelen. Morgen luierdag; niks moet, alles mag :lol: Ow ja, en strakkies voor het slapen gaan effe lekker klussen…
Succes :mrgreen: Met alles :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
@Heleen wrote:
ik ga zo meteen klootschieten :mrgreen:
mwahah gek dat weinig het weten, wordt hier ook wel gedaan hoor.
klootschieten is met een hardhouten bal met een loden bal binnenin, iedereen wordt verdeeld in groepjes, per groepje ga je het bos in en je loopt een trajekt, iedereen gooit om de beurt met de kloot over het pad, de groep die het trajekt met de minste gooibeurten heeft gedaan wint…
op zich gaat het ook weer niet zo om winnen meestal, want er gaat ook een bolderkar met een borrel (kruidenbitter ofzo) mee en wat lekkere hapjes bijvoorbeeld, naarmate de fles(sen) leger wordt ga je steeds beter gooien :mrgreen: :mrgreen:
is leuk hoor, ook goed te doen met kinderen
als we een keer weer modie meeting hebben, komen jullie bij ons en gaan we dit ook doen :thumbup:
bij ons achter in het bos :thumbup:
oooooooooooooooooooooh boy :lol: :mrgreen:
Klootschieten is fun! :thumbup: :lol:
KLootschieten is leuk!!
Heb er ‘vroeger’ bijgezeten!! :mrgreen: Mocht mee doen met de nederlandse kampioenschappen :lol:
Ennuh mijn neef, is oud nederlands en oud europees kampioen! :thumbup:
@Heleen wrote:
klootschieten is met een hardhouten bal met een loden bal binnenin, iedereen wordt verdeeld in groepjes, per groepje ga je het bos in en je loopt een trajekt, iedereen gooit om de beurt met de kloot over het pad, de groep die het trajekt met de minste gooibeurten heeft gedaan wint…
op zich gaat het ook weer niet zo om winnen meestal, want er gaat ook een bolderkar met een borrel (kruidenbitter ofzo) mee en wat lekkere hapjes bijvoorbeeld, naarmate de fles(sen) leger wordt ga je steeds beter gooien :mrgreen: :mrgreen:
is leuk hoor, ook goed te doen met kinderen
als we een keer weer modie meeting hebben, komen jullie bij ons en gaan we dit ook doen :thumbup:
bij ons achter in het bos :thumbup:
Dat is echt leuk, hebben wij jaren geleden ook eens gedaan met Jeroens ouders, broertje en zijn (=van broertje dus, niet van Jeroen :roll: :mrgreen: ) toenmalige vriendin :mrgreen:
Geweldig ik-ga-lijstje trouwens!!
ik ga nog ff verder op kok neuzen :dance: :dance:
ik ga naar bed…