En? Hoe reageerde jullie kindjes vanmorgen?

:inlove:



De oudste twee hebben hun schoenkadootje op hun hoofd, Noor kreeg een nachtlampje van Lillifee :inlove: , haar eerste schoenkadootje :inlove: .

Hier hadden wij gisteravond de schoen gezet. Bij gebrek aan wortels zat er een appel en een mandarijntje in :wink:

Tim keek er zo verlekkerd naar, dat ie het fruit het liefste zelf had opgegeten :mrgreen:

Een nadeel: Tim had nogal goed onthouden dattie zijn schoen had gezet.

Dus om kwart over vijf vanochtend stond hij naast ons bed zodat we naar zijn schoentje konden gaan kijken :wall:

We hebben hem toch maar overtuigd dat hij nog wel even moest gaan slapen.



Toen het zover was stoof hij richting de achterdeur en toen die blik op dat koppie: jaaaaaaaaaaaaaahhhh Sinterklaas is geweest!!!

Hij gelijk cadeautje uitpakken (klein doosje Duplo) en Amy: die liet compleet haar cadeautje links liggen en begon heel voortvarend te stofzuigen. Net Pacman: pepernootje, gloep gloep gloep gloep, nog een pepernootje, gloep gloep gloep gloep enz… :mrgreen:

Hier was vandaag pas de intocht…dus Sint was er nog niet :wink:

Nu staan er 2 schoentjes bij de achterdeur…toch handig zo’n kattenluik 8)

R heeft heeeeeeeeeeeel hard gezongen…C zong ieder laatste woord van de zin en deed er een dansje bij :lol: :inlove:

Ik zette mijn schoen vroeger ook altijd bij het kattenluik :mrgreen:

esmay die reageerde ook een beetje sneu haha die verwachte natuurlijk ook KADOOS… tja nu zaten er alleen maar wat strijkkralenplankjes in en wat lekkers…

maar ze is vanmiddag wel lekker actief geweest en heeft mooie dingen gemaakt van de strijkkralen

Hier vanavond ook voor de eerste keer de schoentjes gezet. Julin zong en danste naar hartelust, Nerine zong maar wat zelfverzonnen liedjes op een muizentontje dus ik geloof niet dat de sint het verstaan heeft. En Jokkum stond ook al zo lekker te swingen en in zijn handjes te klappen. :inlove:

Waren we alleen vergeten een wortel te kopen voor Amerigo…gelukkig had mama nog wat suikerklontjes. :mrgreen:



Mij benieuwen morgenochtend.

Hier nog helemaal geen aktie want sinterklaas is hier nog niet!

ik dacht echt dat hij gister kwam maar de intocht is hier pas volgende week zaterdag, dus kan dan natuurlijk nog geen schoen-zet-akties gaan doen…



maar ik vind het niet zo erg, want als hij er nu al zou zijn,vind ik de periode tot 5 dec. veel te lang.

ze heeft het er nu al steeds over en dan heeft ze’m nog niet eens gezien!

dat kan nog wat worden volgende week…

HIer een jongetje dat gisteren de hele dag bezig was met dat ie 's avonds z’n schoen mocht zetten. Samen met z’n zusje er enthousiast bij gezongen, en vanochtend…ging ie spelen met z’n auto’s en had helemaal niet door dat er iets in z’n schoen zat! :mrgreen:

Pas toen mijn man Mirthe uit bed ging halen (ik mocht ff uitslapen), zag Stan beneden ineens dat er iets in z’n schoen zat. Hij was heel blij met z’n Cars stickervelletje en wat snoepjes.

Oh ja: zaten ook chocolademuntjes bij: zegt m’n man “die mag je dan straks bij je drinken opeten” zegt Stan “nee joh, daar word je ziek van!”…hij dacht dat het échte muntjes waren :inlove: :mrgreen:

Hier nog geen schoen gezet, hij komt bij ons pas a.s. zaterdag.



Wij houden het altijd klein, met een chocolaatje en we doen het dan ook niet iedere avond, de Sint moet al naar zoveel kindjes :wink:

Awww…Nou begin ik het hele Sint gebeuren wel te missen hoor. :inlove:

Hier ook pas als hij in het dorp is geweest, dus na a.s zaterdag, en eigenlijk twijfel ik zelf nog wel een beetje.



Ik heb het een beetje uitgelegd maar hij vindt het gek en zegt dat het niet kan dus dat hij dat ook niet wilt…



Overigens ben ik echt heel benieuwd of jullie dit iedere dag doen tot 5 december of hoe doen jullie dat???



natas

@renzosmam wrote:

Hier was vandaag pas de intocht…dus Sint was er nog niet :wink:

Nu staan er 2 schoentjes bij de achterdeur…toch handig zo’n kattenluik 8)

R heeft heeeeeeeeeeeel hard gezongen…C zong ieder laatste woord van de zin en deed er een dansje bij :lol: :inlove:


Was zo leuk vanmorgen :inlove:

Samen naar de schoen…C die hard riep oooooooooooh kadooooooooootje :inlove: R helemaal in en in happy met zijn pokemonpoppetjes dat je op kan vouwen in een bal en een ritsje dicht kan doen :roll: stom ding…maar wíst dat HIJ het geweldig zou vinden :lol: en C helemaal ‘‘ooooooooooh lalapo’’ ze kreeg zo een miniteletubbie beanbag ding,erg grappig! :inlove:



Ze mogen van de week weer en het weekend…hier zo’n 2 a 3 x per week wel hoor…vind het zelf zo leuk :shifty: :oops: 8)

Luna gelooft helemaal niet in sinterklaas de kleine bijdehand :lol: :lol:



ze liep vanmorgen de trap af haalt zak snoep uit d’r schoen en zegt dankje mama :roll: :lol: :lol:

Anne mag alleen in het weekend de schoen zetten, dat begint bij ons donderdagavond en dan vrijdag en zaterdagavond. Het moet wel speciaal blijven, dus niet elke dag hier. De komende keren krijgt ze telkens een dwerg erin en wat snoepjes en zo kom ik precies uit tot 5 december wanneer ze het huisje krijgt.

Loïs wilde perse megamindy stiften van Sinterklaas dus die heeft ze in haar schoen gehad. Helemaal hyper was ze en na het uitgepakt te hebben maar meteen het doosje van de stiften gescheurd en weggegooid 8)

Ze zag zelfs bij het schoenzetten zwarte piet op de daken en dat ik ging kijken zag ik hem niet meer :mrgreen:, maar wat bleek, hij had zich snel voor mij achter de schoorsteen verstopt aldus Loïs :inlove: