Na herhaalde adviezen van wederhelft Cynthia heb ik de knoop dan maar doorgehakt en me hier geregistreerd. De oplettende lezer zal uit het tijdstip van dit berichtje kunnen concluderen dat ik papa ben van een dreumes die de laatste tijd enkele uurtjes per nacht reserveert om papa en mama bezig te houden. (Vannacht heeft mama dienst wat mij in de gelegenheid stelt om mijn internet bezigheden bij te werken)
Verder hebben mijn ouders me nooit Gooly genoemd. Mijn echte naam is Toine. Maar aangezien ik deze naam al jarenlang op internet gebruik, besloot ik om 'm ook hier maar weer te gebruiken. Voor zover het er voor dit forum iets toe doet ben ik een uit Brabant geimporteerde hagenaar.
Voor meer persoonlijke informatie kun je op mijn homepage klikken omdat ik daar mijn Hyves pagina heb ingevuld.
hoi welkom en veel plezier hier
Hee alweer een man!
Gezellig hoor al die mannen hier!
WELKOM!
:inlove: Gooly :inlove:
Natuurlijk welkom hier!
(en nu ga ik al mijn berichten waarin ik over jou geklaagd heb, wissen… :mrgreen: )
heeee wat leuk dat je hier ook op kok komt :dance:
welkom hier en natuurlijk veel plezier…
Welkom en veel plezier hier!
Welkom Gooly!
Cynthia suc6 met berichten wissen :lol: :lol:
Nou veel plezier hier Gooly :thumbup:
Hey Toine!!
Nog een Hagenees!!! :dance:
Welkom!
Toine welkom hier,
hoop dat ik net zo gezellig met jou kan kletsen als met Cynthia :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Liefs, Chantal
:: welkom ::
Bedankt allemaal. Ik voel me gelijk welkom hier :dance:
Welkom hier!!
Welkom papa, en veel plezier op dit leuke forum!
WELKOM!!!
LIEFS BIANCA
Welkom hier
@Cynthia wrote:
(en nu ga ik al mijn berichten waarin ik over jou geklaagd heb, wissen… :mrgreen: )
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
WELKOM HIER :dance:
:mrgreen: een bekende naam :mrgreen:
Welkom op KoK Toine!
Welkom! al veel over je gehoord… haha… :thumbup:
alles al gewist Cynthia ??? :mrgreen:
groetjes! hazze
aaaaaaaaah nog een haagse papa!!! beturrrrr!!!
welkom !!!
:: welkom ::