En dit ben ik...

Hoi!



Ik ben Elvira, 29 alweer en een echte Mei-moeder. Mn twee jongens zijn allebei in Mei geboren; Boyd in 2005, op 11 Mei en Lenn is dit jaar geboren op 8 Mei. Ben dus trotse moeder van een soms verschrikkelijk eigenwijze, maar geweldige peuter, bijna kleuter en een kleine, lieve beeb van bijna een half jaar…



Verder ben ik bijna een jaar geleden getrouwd met Wim. We werken beide in de zorg voor verstandelijk gehandicapten. Ik ben jobcoach, begeleid mensen naar en bij een vrijwillige en soms betaalde baan. Een errug leuke job! Als we beide aan het werk zijn, zijn de jongens bij mn moeder :smiley:



En verder genoeg te vertellen, maar om nou gelijk mn levensverhaal te doen… is ook zo wat he!? :wink:

Ga kijken of ik mn weg kan vinden hier, want wat zijn jullie met veel zeg!



Elvier

welkom hier en veel plezier hier!!



gr loessie

welkom en veel forumplezier

Welkom hier!



Dr is denk ik was mis gegaan met je banners, je zoontjes heten nu allebei Boyd :mrgreen:

Dank voor het welkom! :smiley:



En Joseetje, bedankt voor je oplettendheid! Vind Boyd nog steeds een leuke naam natuurlijk, maar om nou beide kids dezelfde naam te geven! :wink:

Welkkom en veel schrijf en leesplezier

welkom mijn kleine meid is ook van 8 mei en mijn man heet toevallig ook wim en ik woon ook dichtbij rotterdam en ik werk in de thuiszorg :smiley:

Hihi, das grappig toeval Summerlove!

Welkom en veel forum plezier

welkom en veel plezier hier

Welkom en veel forumplezier.



je zal hier best wel je weg kunnen vinden.