En de titel van het nieuwe forumdeel wordt...

En wat krijgt de winnaar van de tweede prijs?
:lol: :lol:

Inge,
ik weet een origineel cadeau voor de tweede prijs....

een boeket bloemen, bezorgd door bloemenzaak maar nu met de juiste naam er aan vast....
wat denk je????
lief hé van mij.... :angel:

:oops: :oops:

ben weg hier, voor ik kletsen krijg ....

liefs
Gerda

:lol: :lol:

Gerda :lol: :thumbup: :lol: :lol: :lol: :lol:

Hahaha Gerda!! :mrgreen: :thumbup: 8) :lol:

whoehahahahahaah die Gerda!

lekker ding dat je er bent :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Nou ben benieuwd :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Lizzy, alvast gefeliciteerd met de Keukentafel :thumbup: :thumbup:

Ik kan niet wachten tot ie er staat!

En de 2e kamer verdient inderdaad een lief bloemetje met Inge’s naam er op hahahaha, wat een goeie ! :thumbup:

@Karin2 wrote:

Lizzy, alvast gefeliciteerd met de Keukentafel :thumbup: :thumbup:

Ik kan niet wachten tot ie er staat!

dank je wel :-*

moet eerlijk zeggen dat ik het heel stoer vind hahaha

dan staat straks een titel die ik verzonnen heb :inlove:

voel em helemaal trots

en ik vond de tweede kamer ook leuk :thumbup:

en voor alle moeilijke vragen kunnen we de tweede kamer doen :mrgreen: :thumbup:

eens :mrgreen: :mrgreen:

We zullen morgen eens gaan prutsen.

Ik heb niet eens hoeven stemmen op de in mijn ogen terechte winnaar! :clap: :clap:

:oops: :oops: dat vind ik lief ruud

Wat is nou het verschil dan tussen de keukentafel en huiskamer… Zodra het over eten of vakantie gaat moet het in de keukentafel gezet worden en wat kan er dan in de huiskamer… Ik heb nu het idee dat het beide hetzelfde is… Had toch een huiskamer met 100 losse vakantievragen overzichtelijker gevonden…

Of een huis, tuin en keuken vragen topic met ook een zelfde soort titel en een apart vakantietopic.

@Kaar wrote:

Wat is nou het verschil dan tussen de keukentafel en huiskamer… Zodra het over eten of vakantie gaat moet het in de keukentafel gezet worden en wat kan er dan in de huiskamer… Ik heb nu het idee dat het beide hetzelfde is… Had toch een huiskamer met 100 losse vakantievragen overzichtelijker gevonden…

Of een huis, tuin en keuken vragen topic met ook een zelfde soort titel en een apart vakantietopic.

Ben bang dat je geen antwoord krijgt Karin. Het zal in de praktijk uit moeten wijzen. De modies zijn al druk met verplaatsen, het wijst zich vanzelf denk ik.