schoen
11 februari 2009 om 20:01
@faizaa wrote:
Die zijn allemaal niet verzot genoeg op kok om te stemmen maar wel achteraf roepen dat ze de naam helemaaaal niks vinden of zo… :mrgreen:
Euhm… boek… boek… ik doe mee voor mooiste voedingsblik van de maand… Ruud verloot een mooi boek :inlove: :thumbup:
Ga je jezelf inblikken :lol: :lol: :lol: :lol:
lydia
11 februari 2009 om 20:03
@schoen wrote:
@faizaa wrote:Die zijn allemaal niet verzot genoeg op kok om te stemmen maar wel achteraf roepen dat ze de naam helemaaaal niks vinden of zo… :mrgreen:
Euhm… boek… boek… ik doe mee voor mooiste voedingsblik van de maand… Ruud verloot een mooi boek :inlove: :thumbup:
Faizaa, dat wil ik niet horen straks hoor
Anne-Marie heeft hier ook stemplicht trouwens. Waar is u??
faizaa
11 februari 2009 om 20:05
@schoen wrote:
@faizaa wrote:Die zijn allemaal niet verzot genoeg op kok om te stemmen maar wel achteraf roepen dat ze de naam helemaaaal niks vinden of zo… :mrgreen:
ja als ik een blik groot genoeg vind wel ja… :mrgreen:
faizaa
11 februari 2009 om 20:06
@lydia wrote:
@schoen wrote:
Faizaa, dat wil ik niet horen straks hoor
Anne-Marie heeft hier ook stemplicht trouwens. Waar is u??
Tuurlijk wel… er is toch altijd iets niet goed… straks is het de keukentafel of de 2e kamer en dan zul je zien dat er nog wordt gezegd: nou die naam past echttt niet bij het forumdeel… maar dat zijn dan net die mensen die zelf te onverschillig waren om te stemmen…
lizzy
11 februari 2009 om 20:08
amen
euuhh faizaa jij wilt ook blikken met plakplastic beplakken :lol: of zoek je daarom die blikken niet
faizaa
11 februari 2009 om 20:10
Ja… ik wil die blikkennnnnnnnnn… :mrgreen:
Heb zelf ook voedingsblikken maar zijn te groot en te slap… ik moet echt stevige hebben…
lizzy
11 februari 2009 om 20:11
hahahaha met een beetje werk kan ik die dingen misschien wel inplakken hoor hahaha
ik zoek ook van die dingen
faizaa
11 februari 2009 om 20:14
Nou we gaan elkaar toch zien over een tijdje… misschien kun jij die blikken eens aan een nader onderzoek onderwerpen… :mrgreen:
lizzy
11 februari 2009 om 20:17
hahaha heb nog wel ergens mooi roze plakpapier
faizaa
11 februari 2009 om 20:17
Mooi… gaan we sterren knippen… :mrgreen:
[/spoiler]
ruud
11 februari 2009 om 20:24
dames hier stemmen etc en HIER blikjes showen.
lizzy
11 februari 2009 om 20:25
:lol: wordt je soms niet helemaal gek van al deze dames ruud
ik kan me voorstellen dat je soms met je hoofd wil bonken tegen de muur :lol: :mrgreen:
ruud
11 februari 2009 om 20:30
Welnee Lizzy…
Zennnnnnnnnnnnnnn is the magic word. :inlove:
bietje
11 februari 2009 om 20:41
De tweede kamer! :thumbup:
jewel
12 februari 2009 om 20:30
De Keukentafel klinkt gewoon heel gezellig, net als Kok ook -meestal- is!
Ook hier een stem voor de keukentafel :thumbup: Daar zit ik ook meestal met mijn laptoppie aan te Kok-ken :lol: :lol:
schoen
14 februari 2009 om 20:45
En wat krijgt de winnaar van de tweede prijs? :lol: :lol: