En de titel van het nieuwe forumdeel wordt...

@faizaa wrote:

Die zijn allemaal niet verzot genoeg op kok om te stemmen maar wel achteraf roepen dat ze de naam helemaaaal niks vinden of zo… :mrgreen:

Euhm… boek… boek… ik doe mee voor mooiste voedingsblik van de maand… Ruud verloot een mooi boek :inlove: :thumbup:

Ga je jezelf inblikken :lol: :lol: :lol: :lol:

@schoen wrote:

@faizaa wrote:
Die zijn allemaal niet verzot genoeg op kok om te stemmen maar wel achteraf roepen dat ze de naam helemaaaal niks vinden of zo… :mrgreen:

Euhm… boek… boek… ik doe mee voor mooiste voedingsblik van de maand… Ruud verloot een mooi boek :inlove: :thumbup:

Faizaa, dat wil ik niet horen straks hoor :frowning:

Anne-Marie heeft hier ook stemplicht trouwens. Waar is u??

@schoen wrote:

@faizaa wrote:

ja als ik een blik groot genoeg vind wel ja… :mrgreen:

@lydia wrote:

@schoen wrote:
@faizaa wrote:

Faizaa, dat wil ik niet horen straks hoor :frowning:

Anne-Marie heeft hier ook stemplicht trouwens. Waar is u??

Tuurlijk wel… er is toch altijd iets niet goed… straks is het de keukentafel of de 2e kamer en dan zul je zien dat er nog wordt gezegd: nou die naam past echttt niet bij het forumdeel… maar dat zijn dan net die mensen die zelf te onverschillig waren om te stemmen… :wink:

amen

euuhh faizaa jij wilt ook blikken met plakplastic beplakken :lol: of zoek je daarom die blikken niet

Ja… ik wil die blikkennnnnnnnnn… :mrgreen:

Heb zelf ook voedingsblikken maar zijn te groot en te slap… ik moet echt stevige hebben…

hahahaha met een beetje werk kan ik die dingen misschien wel inplakken hoor hahaha

ik zoek ook van die dingen

Nou we gaan elkaar toch zien over een tijdje… misschien kun jij die blikken eens aan een nader onderzoek onderwerpen… :mrgreen:

hahaha heb nog wel ergens mooi roze plakpapier

Mooi… gaan we sterren knippen… :mrgreen:

[/spoiler]

niet bloemetjes?

dames hier stemmen etc en HIER blikjes showen.

:lol: wordt je soms niet helemaal gek van al deze dames ruud

ik kan me voorstellen dat je soms met je hoofd wil bonken tegen de muur :lol: :mrgreen:

Welnee Lizzy…

Zennnnnnnnnnnnnnn is the magic word. :inlove:

:lol:

De tweede kamer! :angel: :thumbup:

De Keukentafel klinkt gewoon heel gezellig, net als Kok ook -meestal- is! :smiley:

Ook hier een stem voor de keukentafel :thumbup: Daar zit ik ook meestal met mijn laptoppie aan te Kok-ken :lol: :lol:

nog 1 dag :mrgreen:

En wat krijgt de winnaar van de tweede prijs? :lol: :lol: