En daar zat een nieuw behangtje en een trotse mama!!!!

Een dik half jaar terug bedacht Lianne dat het leuk was om behang te gaan scheuren…

In dr slaapkamer, in de woonkamer…

Ik wilde dr kamer helemaal kaal maken en dan gaan sauzen, maar wetende dat het een echte rotklus zou zijn schoof ik het steeds voor me uit.

Aangezien ik nu ook weet dat ik hier geen jaren meer zou wonen was de keus makkelijk om geen uren tijd meer in dr kamertje te gaan stoppen.

Dus kreeg Lianne van mn vriend voor dr verjaardag behang :thumbup:

Vandaag ik alle moed bij elkaar geraapt en aan de slag gegaan, en het resultaat mag er best zijn voor de eerste keer behangen!!!

Heb de hele wand van dr bedje gedaan, de rest is groen en blijft ook gewoon zo.

Ben trots, mn dochter dr reactie… ik kan niet wachten :inlove:

Goed gedaan zeg! ziet er strak uit

Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter!

Liefs Suzanne

Leuk geworden!!

Mooi geworden! Nu maar hopen dat de naamgenoot van onze dochter het behang laat zitten! :slight_smile:

Wat goed gedaan! :clap: en ik vind het een leuk behangetje!

:inlove:

Na St Maarten lopen komen we op haar kamer, Lianne gaat bij dr bedje staan, doet dr ene handje voor dr mond en wijst met dr andere hand naar de muur en zegt: OOOOOOOH!!! :inlove:

Dat behang hadden wij eerst op mika’s kamer!! Mooi!

Manlief ging op een avond naar boven… riep naar een uur vol trots… kom es kijken Ligt alles van de muur… hij wou stuc op de muren… :hand:

:mrgreen: mannen… :lol:

Mooi! :thumbup:

Kon je hier ook niet even komen voor st. Maarten? Heb nog heeeeel veel cupcakes over :mrgreen: