En bedankt sinterklaas

Tigo mocht gisteren zijn schoen zetten. En sinterklaas (oftewel mama) had er insteekmozaiek ingedaan. Zo’n wit rooster met allemaal gaatjes waar je dan gekleurde pennetjes in kan steken. Leuk voor tigo dacht ik…



En inderdaad hij was er blij mee. Totdat hij ermee aan de slag ging.

Toen bleek dat alle gele pennetjes niet pasten, die waren te dik. En toen hij het voorbeeldboekje erbij pakte en had besloten (na een hoop frustratie gehuil) om ipv geel dan maar oranje te gebruiken bleek er geen oranje bij te zitten, terwijl bij alle voorbeelden wel oranje wordt gebruikt.

Er zat wel paars in, maar ja, dat lijkt natuurlijk totaal niet op geel :-S

Ik heb nog nooit zo’n beteutert en gefrustreerd kindje gezien…



Dat ding koste 2 euro, dus het is de moeite niet om hem terug te brengen naar toys r us, die 2 euro ben ik al aan benzinegeld kwijt op de heenweg…

:cry: achossie…





:hug:

Ahhhhh…

Geef de schuld aan zo’n Zwarte Piet zonder veer :wink:

ah dat is wel zielig ja…



maar inderdaad geef die pieten de schuld hahaha…

@Sonja2 wrote:

Ahhhhh…

Geef de schuld aan zo’n Zwarte Piet zonder veer :wink:




:lol:

Ideaal dit jaar voor dat soort dingen, die domme Pieten Zonder Veer!! :mrgreen:



(Wel sneu natuurlijk…)

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh Tigo :hug:

Hier ook al zo een rare actie :roll:

Renzo had zijn schoen gisterochtend gezet (ik had na een nachtelijke actie van kadootjes uitpakken die in zijn schoen zat gezegt dat ik maar aan Sint ging vragen of hij voortaan 's morgens pas wat in zijn schoen moest doen zodat Renzo niet wakker hoefde te liggen ervan :wink: ,dus hij dacht 's morgens vroeg mooi zet ik nu mijn schoen wel ff :lol: ) dus toen hij naar school was dacht ik nou dan doe ik er een pokémonei in…leuk zo voor even tussendoor…

Vind hij dat dus 's middags :shock: helemaal blij :mrgreen: eet dat ei op en maakt dat verrassingsding open… :eh:

Zit er niets in…ja het papiertje en waar het poppetje normaal zit zat dus niets :eh: misdruk denk ik :roll: Renzo verbaast…

Ik heb ook maar gezegt dat Piet vast een grapje heeft uitgehaald :shifty:

Euhm op de verpakking geen adres… verwijzing naar fabrikant speelgoedmaatschappij ?



Ik zou het es effe schriftelijk voorleggen dan wel via mail ( vast wel via google op te sporen) dan via een briefje over d epost of soms naar een 0800 nummer…



Iig erg jammer dat een kindje er zo om teleurgesteld word hé ? Sneu om zo een beteutert gezichtje te zien :cry: :?

Frank@: Ik zou de voorbeeldjes gewoon weg doen en hem er zelf iets op laten maken.

Wij hadden in de klas kralenplanken en er was 1 kindje die helemaal gek was op prinsessen. We hebben toen samen een voorbeeld getekend met een prinses erop,want die hadden we geen in de klas.



Dus misschien een idee om samen nieuwe voorbeeldjes te maken met de kleuren die wel passen?



Renzosmam: Hier een keer een “gewoon” verrassingsei met een kadootje waarvan er 1 onderdeeltje niet bij zat. Geschreven naar Ferrero Rocher en kort daarop kreeg ik een doosje toegestuurd met een hele excuusbrief, dat hun wel verantwoordelijk zijn voor de chocolade maar niet voor de kadootjes, en hopelijk nam ik genoegen met 3 nieuwe verrassingseieren. :inlove: :drool:



Het is het proberen waard!