Emoticons

Even nieuwsgierig: Ik zie dat er een nieuwe is :**: , is er dan een ander weg nu dan :?: Welke was dat dan :?: :think:

Die smilie die een rechte streep als mond had, is weg… :frowning: Heb er al m’n beklag over gedaan… :mrgreen:

Neutraal heette die?

Gezien het feit dat deze neutraal was voegde hij ook niet echt veel toe (in mijn ogen)



Deze is speciaal toegevoegd voor oa. de vlindersectie om ondermeer in onderschriften te gebruiken want externe gifjes mogen niet meer sinds 1 november.

ik vind de ster helemaal niet duidelijk :?:

maar je kunt toch wel meer emoticons toevoegen, ik vind dat er te weinig zijn :wink:

Dat zou wel kunnen idd maar we houden het graag overzichtelijk, nu passen alle emoticons op 1 pagina. Anders krijg je van die irritante pop upjes met een linkje meer emoticons. (bah)



Het sterrtje moest juist lekekr onopvallend subtiel zijn… :wink:

ach z’n popup is voor een goed doel …



en ik snap dat het sterretje subtiel moet zijn, maar het is dat het woordje sterretje erbij komt te staan als je erop staat, anders had ik niet eens gezien dat het een ster was :oops:

:wink: misschien maken we em nog wel een pietsie donkerder…



Maar pop ups… (weinig kans bij mij) :sick:

niet zo flauw doen Ruud … :hand:

Nee echt serieus Victoria, de kans dat er meer emoticons komen is wat ons betreft nul procent. :silenced:



Het is gewoon een kwestie van genuanceerder typen (hoop ik)

@ruud wrote:

want externe gifjes mogen niet meer sinds 1 november.




bedoel je zoals deze







of deze











(die bovenste is trouwens geen .gif maar een .png)

:mrgreen: Inderdaad, maar ik doelde op de onderschriften. Vandaar dat we dus 1 smiley hebben gewijzigd voor een “stemmig” animated gifje dat wel in onderschriften gebruikt mag worden.

okee, voor de onderschriften, dat had ik in eerste instantie begrepen, maar ik dacht na jouw antwoord hier dat het voor alle andere externe emoticons geldde, het is me nu duidelijk!

:: Het sterretje is een pietsie donkerder gemaakt nu komt het beter tot zijn rcht in het design… ::

ja hij is beter nu … en jammer dat er geen emoticons bijkomen :cry: